شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تخم مرغ

به این دلیل، باید کوفته را در شانه تخم مرغ پخت!

با این روش جدید و عجیب میتوانید کوفته های لذیذتری بپزید

به این دلیل، باید کوفته را در شانه تخم مرغ پخت!

 کوفته شانه تخم مرغی

وقتی نوبت به پخت و پز می رسد ، یک میلیون روش وجود دارد که می توانید توسط آن غذا تهیه کنید. در ماهیتابه، قابلمه،درون فر ، کباب پز و .... ما اغلب کوفته را در تابه درست می کنیم ، اما شما می توانید روش دیگری نیز داشته باشید: آنها را در شانه تخم مرغ درست کنید.

شانه تخم مرغ

پخت کوفته در شانه تخم مرغ ؟! باید تعجب کنید ولی این روش بهتر از حد انتظار عمل می کند و می توانید از این طریق خوشمزه ترین کوفته ها را بپزید.

مواد اولیه

برای شروع ؛ماده اولیه خوب برای تهیه کوفته به روش مادربزرگ ضروری است، حتما گوشت گاو را انتخاب کنید و آن را با ادویه مناسب مخلوط کنید.

یک نکته اضافی: یک قاشق چای خوری خامه ترش به گوشت چرخ کرده اضافه کنید ،کوفته های شما بسیار خامه ای تر و نرم تر می شوند.

 

مقدار کوفته

مرحله بعد:چه مقدار گوشت چرخ کرده برای تهیه یک کوفته عالی و یکنواخت مناسب است؟ خیلی ساده،از اسکوپ بستنی استفاده کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا کوفته هایی با اندازه یکنواخت داشته باشید.

شانه تخم مرغ

سرانجام: کوفته ها را در شانه قرار دهید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که شانه تخم مرغ قبل از قرار دادن گوشت چرخ کرده در آن، تمیز است. فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کنید. سپس شانه را روی توری وسط فر قرار دهید. کوفته ها را به مدت 20 دقیقه بپزید. شانه تخم مرغ تمام چربی اضافی را در حین پخت جذب می کند ، بنابراین کوفته شما طعم خوشمزه ای خواهد داشت. نوش جان!