شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#آمریکا#رئیس جمهور

ترامپ: تصمیم خود را برای انتخابات ۲۰۲۴ گرفته‌ام


ترامپ: تصمیم خود را برای انتخابات 2024 گرفته‌ام

رئیس جمهور پیشین آمریکا تلویحا آمادگی‌اش را برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ این کشور اعلام کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: قصد دارم در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 شرکت کنم چون احساس می کنم ایالات متحده به حضور من در انتخابات نیاز دارد.

بر اساس این گزارش ترامپ افزود: من تصمیم نهایی را برای شرکت یا عدم شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 میلادی اتخاذ کرده ام.

در حالی ترامپ پیش از این به طور صریح و شفاف نگفته بود که مایل به شرکت در رقابت های انتخاباتی 2024 است ولی در مصاحبه اخیر خود با خبرنگار فاکس نیوز گفته است که تصمیم نهایی را در این خصوص گرفته و احساس می کند ایالات متحده به حضورش در انتخابات نیاز دارد.

شان هانیتی خبرنگار فاکس نیوز از ترامپ پرسید: بیایید درباره برنامه های آینده شما صحبت کنیم. در کجای مرحله تصمیم گیری قرار دارید، اجازه بدهید شفاف بپرسم البته می دانم شاید شما پاسخ ندهید، آیا تصمیم نهایی را گرفته اید؟

ترامپ در پاسخ تاکید کرد: بله تصمیم نهایی را گرفته ام. مساله این نیست که من می خواهم یا نمی خواهم در رقابت های انتخاباتی شرکت کنم. کشور به آن نیاز دارد. باید مراقب این کشور باشیم.

انتهای پیام/