شهر خبر
گفت‌وگو|

یک نماینده مجلس: حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در برخورد با مفاسد جدیت دارد

یک نماینده مجلس با بیان اینکه آقای اژه‌ای در برخورد با مفاسد جدیت دارد گفت: : مبارزه با فساد مردم را در سال‌های اخیر دلگرم کرده است و حجت الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای این راه را با قوت بیشتر ادامه خواهند داد.
«حسین محمدصالح‌ دارانی» در گفت‌وگو با میزان، پیرو انتخاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به عنوان رئیس دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری قطعاً حرکت و عملکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای را در راستای عملکرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در قوه قضاییه دیده‌اند که این انتخاب مهم را انجام دادند.
 
عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» مجلس شورای اسلامی گفت: منش و ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی در شخصیت و عملکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای دیده شده است و ان‌شاءالله روند عملکرد آیت‌الله رئیسی را ادامه خواهند داد.
 
وی تصریح کرد: ما هم برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای آرزوی توفیق داریم، قوه قضاییه در این سال‌ها عملکرد خوبی به ویژه در بحث مبارزه با مفاسد نشان داده و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای هم در جایگاه معاون اول قوه قضاییه در اجرای عملی این قوانین و برنامه‌ها نقش داشته‌اند.
 
عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» مجلس شورای اسلامی افزود: قوه قضاییه طی سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به رضایت‌مندی مردم داشته است و قطعاً کار برای مردم رضایت خدا را نیز در پی دارد.
 
صالحی تأکید کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای قطعاً توانمندی برخورد با مفاسد را دارند، زیرا به عنوان معاون اول رئیس قوه قضاییه در برخورد با مفاسد جدیت خاصی را اعمال کردند و این راه را ادامه خواهند داد.
 
عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با فساد مردم را در سال‌های اخیر دلگرم کرده است و حجت الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای این راه را با قوت بیشتر ادامه خواهند داد.
 
صالحی اظهار داشت: تقویت مراکز قضایی در شهرستان‌ها از اولویت‌های مهم قوه قضاییه است که با اجرای کامل آن مشکلات مردم در شهرستان‌ها کاهش پیدا خواهد کرد، برای حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای آرزوی موفقیت و توفیق در مسند ریاست قوه قضاییه داریم.
 
 

انتهای پیام/