شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#منابع#امنیت ملی#کمیسیون امنیت ملی

احمدی بیغش در گفتگو با مهر:

دولتمردان در حال تقسیم منابع و مناصب بین اطرافیانشان هستند

دولتمردان در حال تقسیم منابع و مناصب بین اطرافیانشان هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی از دولتمردان در روزهای پایانی دولت، در تلاشند تا منابع و مناصب را بین خود و اطرافیانشان تقسیم کنند.

محمود احمدی بیغش در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از عملکرد برخی از دولتمردان در روزهای پایانی دولت، اظهار داشت: ما شاهد اقداماتی از سوی دولتمردان برای ایجاد حیاط خلوت در روزهای پایانی از عمر دولت تدبیر و امید هستیم.

وی بیان کرد: برخی از دولتمردان فعلی در حال حاضر تلاش می‌کنند که یکسری منافع مادی غیرمشروع را نصیب خود و بستگانشان کنند و یا اینکه سمت‌هایی را بین خودشان تقسیم کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از دولتمردان این روزها به دنبال آن هستند که هیئت مدیره ها و مدیرعاملی شرکت‌ها و نهادهای مهم را بین خود و اطرافیان شان تقسیم کنند.

احمدی بیغش ادامه داد: علاوه بر این، برخی مسئولان تلاش می‌کنند که امتیازات و مجوزاتی‌ را در زمینه معدن، پتروشیمی و منابع نفتی برای خودشان کسب کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما مدارک مستندی در این زمینه دریافت کرده‌اید، گفت: بله.‌ ما در این زمینه گزارش و اسناد کافی داریم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این دولتمردان به دنبال آن هستند که تا زمانی که روی کار هستند، این اقدامات را انجام دهند تا در آینده بتوانند از رانت های بزرگ و منابع مالی کلان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند موافقت کردند، گفت: اسحاق جهانگیری در حوزه انتخابیه بنده یک پتروشیمی خیالی را تشکیل داده است و ما به دنبال انجام این تحقیق و تفحص هستیم تا ماهیت این شرکت جعلی برای همگان رو شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شرکت بسیاری از مجوزها را ندارد و مجوزهایی را هم که تاکنون گرفته، با لابی معاون اول رئیس جمهور دریافت کرده است.