به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش روزنامه انگلیسی میرر، یک فرد امدادگر و عضو اورژانس در انگلیس به نام «آدریان اسمیت» سخت‌ترین کار را در طول تاریخ فعالیت حرفه‌ای خود را انجام داد. او هنگامی که او برای بازرسی از یک تصادف سه ماشین فراخوانده شد، متوجه شد که یکی از قربانیان دخترش «الا» است و در حادثه‌ای که در جاده‌ای در هاورفورد وست رخ داده جان باخته و خداحافظی او با دخترش ساعتی قبل بوده است.

 

وقتی اسمیت به محل حادثه رسید از دیدن ماشین دخترش در حالی که نامزدش به شدت زخمی شده بود و هر دو جان خود را از دست داده بودند، شوکه شد. دوستان خانوادگی این امدادگر تأیید کردند که این حادثه منجر به فروپاشی کامل سلامت روانی او شد به گونه‌ای که به حمایت روانی نیاز داشت.

پدر داغ دیده در حساب توئیتری خود نوشت: ما به دلیل از دست دادن الای محبوب خود بسیار شوکه شده ایم. او یک دختر، خواهر و نوه بسیار دوست داشتنی بود. او دختری زیبا بود که همه ما او را از دست دادیم. ما می‌خواهیم از همه بخاطر حمایت آن‌ها در این زمان دشوار تشکر کنیم.

پلیس گفت: این دختر که یک پرستار کارآموز بود، در حادثه رانندگی در جاده‌ای روستایی در هاورفورد وست درگذشت، در حالی که سه نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

یکی از دوستان خانوادگی آنان نوشت: شما نمی‌توانید احساس آدریان را تصور کنید. این بدترین کابوس هر امدادگر اورژانس است که جسد فرزند خود را پیدا کند. آن‌ها یک خانواده زیبا هستند. الا با همه آینده‌ای که در اینجا در انتظار او بود پر از امید و اشتیاق بود.