به گزارش برنا؛ حسن پورحمیدی برادر حسین پورحمیدی، دروازه بان آلومینیوم که با هم دوقلو هستند عملکرد خوبی در لیگ یک و تیم استقلال خوزستان داشته و این هفته موفق به ثبت چهاردهمین کلین شیت شد.

این بازیکن درمورد پیروزی مقابل گل ریحان البرز گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. بازی سختی مقابل گل ریحان داشتیم. تیم حریف خیلی محکم کار کرد و ما هم توانستیم از تک گلمان محافظت کنیم.

او که در این بازی هم دروازه تیمش را بسته نگه داشت در مورد تعداد کلین شیت هایش ادامه داد: خدا را شکر موفق شدیم دروازه تیم را بسته نگه داریم. 27 بازی به میدان رفتم و 14 کلین شیت ثبت کردم. 

این بازیکن درمورد شرایط استقلال خوزستان و نزدیکی تیم ها به یکدیگر در لیگ یک گفت: ما می توانستیم بالا بیاییم ولی متاسفانه شرایط به نوعی شد که این اتفاق نیفتاد و هشت هفته موفق به پیروزی نشدیم. پنج هفته مساوی کردیم و سه باخت داشتیم. بعد از چند هفته توانستیم گل ریحان را ببریم. 

پورحمیدی درمورد برادرش حسین که الان گلر آلومینیوم اراک است و دوقلوهای همسان هستند گفت: بله دوقلوهای همسان هستیم. ما همیشه هم وقتی کنار هم هستیم لباس شبیه به هم می پوشیم تا کسی ما را تشخیص ندهد! من فقط 2 دقیقه از حسین بزرگتر هستم. برادرم هم خیلی خوب کار  می کند و آمارش در آلومینیوم فوق‌العاده است. انشالله به لطف خدا به تیم ملی برسد و در اوج ببینمش.

وی در پاسخ به این سوال که از دید خودش کدام یک در امر گلری بهتر هستند و با همدیگر کری هم می خوانندیا خیر گفت: نه هر دو خوب هستیم ولی بعضی اوقات با او شوخی می کنم و می گویم برای مثال دیروز تماس گرفتم و گفتم من 14 تا کلین شیت دارم و تو 12 تا! 

وی در پاسخ این سوال که چگونه هردوی شان به پست گلری علاقه مند شدند این گونه توضیح می دهد: اول که وارد فوتبال شدیم من دفاع بودم و حسین گلر بود و دوباره من هم گلر شدم و خدا را شکر همین طور هم ادامه دادیم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که هنگام تعطیلات لیگ با هم تمرین گلری هم می کنند یا خیر گفت: صد در صد. سال گذشته زمانی که تعطیل شد من‌ و حسین مدام با هم کار می‌کردیم. با همدیگر تمرین بدنسازی و گلری انجام می‌دهیم و او به من یاد  می دهد و من هم متقابلا این کار را می کنم. هیچ کداممان هم به حرف هم گوش نمی دهیم و مدام دعوا می کنیم.

پورحمیدی درمورد دیدار هفته آینده با شهرداری آستارا افزود: انشاالله سه امتیاز را در این بازی سخت می گیریم. در نیم‌فصل اول آنها ما را شکست دادند و تیمشان خیلی خوب بود و ما هم در کورس بودیم ولی ناگهان خیلی پایین آمدیم. انشالله در این دیدار جبران می‌کنیم و با همت کادر فنی و بچه‌ها پیروز می‌شویم.