شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بغداد

انصارالله: ملت یمن از درخواست صلح با قاتلان بیزارند


انصارالله: ملت یمن از درخواست صلح با قاتلان بیزارند

عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله به اظهارات مقامات آمریکایی و ابراز نگرانی آنها از حمله نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی به مأرب واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در رشته‌ توئیت‌های خود به اظهارات روز پنجشنبه «تیم لندرکینگ» فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن مبنی بر لزوم فشار به یمنی‌ها برای توقف حملات به مارب واکنش نشان داد و گفت: «ملت یمن از محاصره و حملات آمریکایی-انگلیسی-سعودی-اماراتی و متحدان آنها و همچنین درخواست‌ها برای صلح با متجاوزانی که هر روز یمنی‌ها را به قتل می‌رسانند، بیزارند».

وی در ادامه تأکید کرد که «آمریکا در دنیا با القاعده و داعش مذاکره و از آنها حمایت می‌کند و از طرفی با جنگ و مبارزه ملت یمن با این تروریست‌ها ابراز بیزاری می‌کند».

محمد علی الحوثی تصریح کرد: «بیزاری آمریکا به محض متوقف شدن تجاوزاتش، رفع محاصره و پایان دادن به اشغال یمن، پایان می‌یابد و این همان چیزی است که رهبر انصارالله یمن آن را عنوان کردند».

وی در رشته‌ توئیت‌های خود این سوال را مطرح کرده که «چرا آمریکا از فروش سلاحش به کشورهای متجاوز علیه یمن ابراز بیزاری نمی‌کند؟ علت اصلی، تأکید بر ادامه جنگ و تلاش برای اشغال یمن است».

انتهای پیام