شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رشت#اکران فیلم

پایان اکران فیلم های جشنواره دانشجویی قفنوس در رشت

رشت- دبیر جشنواره هنری دانشجویی قفنوس گیلان گفت: اکران و داوری فیلم های جشنواره دانشجویی قفنوس در رشت به کار خود پایان داد.

پایان اکران فیلم های جشنواره دانشجویی قفنوس در رشت

خسرو مرادی  با اشاره به آغاز جشنواره هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان از سال ۹۳، اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های مختلف اعم از شعر و داستان، نثر ادبی، هنرهای تجسمی، نقاشی، کاریکاتور، پوستر، خوشنویسی، عکاسی و فیلم و تئاتر و موسیقی برگزار نی شود.

وی با بیان اینکه فراخوان ششمین دوره این جشنواره از ۲۲ بهمن سال گذشته آغاز و تا نیمه اول خرداد ماه آخرین فرصت ارسال آثار انتخاب شد، افزود: در مجموع هزار و ۸۵ اثر در رشته‌های شعر، داستان، نثر ادبی و هنرهای تجسمی شامل نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور، پوستر، عکس، فیلم، تئاتر و موسیقی از دانشجویان دانشگاه‌های استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه در بخش فیلم این جشنواره که شامل فیلم کوتاه، نماهنگ، پویانمایی در مجموع تعداد ۵۸ اثر به دبیرخانه ارسال شد، گفت: از این تعداد ۲۶ اثر به مرحله اکران راه یافتند.

وی با بیان اینکه از دوشنبه هفتم تا ۱۰ تیر ماه این آثار با حضور داوران داوری شدند، گفت: اکران عمومی این فیلم نیز امروز به پایان رسید.

دبیر جشنواره ققنوس گیلان با اشاره به روی صحنه رفتن تئاترهای منتخب جشنواره در بازه زمانی دهه پایانی تیر، افزود: آئین اختتامیه جشنواره استانی ققنوس در مرداد امسال برگزار خواهد شد.

 

منبع: مهر