به گزارش برنا؛ در ادامه بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در شهرهای مختلف شاهد برگزاری بازی های ویژه و مهمی هستیم؛ دیدارهایی که نتایج آن می تواند اتفاقات مهمی را در جایگاه تیم ها در جدول رده بندی رقم بزند.
دیدارهای امروز لیگ برتر را با هم مرور می کنیم:
 
نساجی مازندران - پیکان تهران
نساجی با پیکان نقشه فرار می‌کشد؟!
 
شاگردان ساکت الهامی باید در دیداری خانگی باید به مصاف پیکان بروند. نساج ها در حالی که شرایط خوب و مطمئنی را در جدول ندارند امیدوارند با کسب امتیازات کامل این دیدار به وضعیت کنونی خود سر و سامانی بدهند. قرمزهای شمال ایران که در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند برای ایجاد حاشیه امنیت و فرار از منطقه خطر چشم امید به موفقیت در بازی پیش روی خود برابر پیکان دارند. این در حالی است که شاگردان مهدی تارتار با 28 امتیاز در پله یازدهم قرار دارند و استرس و نگرانی کمتری را در مقایسه با نساج ها دارند. دیدار رفت این دو تیم در تهران با برتری دو بر یک پیکان به پایان رسیده بود.
 
مس رفسنجان - فولاد خوزستان
جنگ فلزات در رفسنجان
 
شاگردان محمد ربیعی با وجود تلاشی که هفته قبل در دیدار خانگی شان داشتند در تقابل با پرسپولیس دست خالی میدان را ترک کردند و حالا در دیداری خانگی در اندیشه جبران مافات هستند. این در شرایطی است که حریف این دیدار مس، فولادی است که در آخرین بازی خود برابر سپاهان در اهواز به تساوی یک- یک رضایت داد تا ترمز یکی از مدعیان قهرمانی را در اهواز بکشد. تقابل فلزات در دیدار امشب می تواند بازی زیبایی را در رفسنجان رقم بزند.
 
 
نفت‌ مسجد سلیمان - صنعت نفت آبادان
نفتی نشوید!
 
دیدار نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان در بازی های امشب لیگ برتر در هفته بیست و پنجم می تواند یکی از بازی های مهیج لیگ بیستم را رقم بزند، جایی که دربی نفتی ها در گرمای جنوب ایران می تواند بازی پرالتهابی را در مسجد سلیمان رقم بزند. در این بازز شاگردان محمود فکری در حالی برابر یاران پورموسوی قرار می گیرند که با 28 امتیاز و به لطف تفاضل گل رده دهم جدول را به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که نفتی های آبادانی با یک امتیاز بیشتر در مقایسه با مسجد سلیمانی ها در پله نهم قرار گرفته اند تا علاوه بر دربی نفتی و جنوبی ها بتوان این دیدار را تقابل همسایه های جدولی نیز نامید.
 
سپاهان اصفهان - ماشین‌سازی‌تبریز
بالا و پایین جدول به هم رسیدند
 
تیم محرم نویدکیا پس از این که دو امتیاز ارزشمند را در اهواز و در جدال برابر فولاد از دست داد حالا برای جبران مافات برابر فانوس به دست جدول به میدان می رود. سپاهانی ها که داعیه رقابت با پرسپولیس در صدر جدول را دارند، حالا با از دست دادن دو امتیاز در هفته قبل مصمم هستند برابر ماشین به پیروزی رسیده و امیدوار به لغزش رقبا به کار خود ادامه دهند. این در شرایطی است که ماشین سازان با 11 امتیاز از 24 بازی قبلی خود، در انتهای جدول کورسوی امید خود را برای بقا جستجو می کنند. جالب است بدانید دیدار پرگل و پرحادثه این دو تیم در بازی رفت با تساوی 3 - 3 به پایان رسیده بود. 3/5