شهر خبر

سیدجلال از مدیران سابق توضیح خواست

اعتراض بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل گل‌گهر

اعتراض بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل گل‌گهر

بازیکنان پرسپولیس با وجود پیروزی مقابل گل گهر در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، از شرایط حاکم بر پرسپولیس گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه موفق شد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود.

در پایان این مسابقه، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با خبرنگاران صحبت و به شرایط حاکم بر این باشگاه اعتراض کردند.

سیدجلال حسینی: عرب، انصاریفرد و رسول پناه باید صحبت کنند

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس با اشاره به انتقاداتی که از مدیریت سابق این باشگاه وجود دارد، گفت: آقایان عرب، انصاری‌فرد و رسول‌پناه باید در خصوص کارهایی که در این چند سال کرده‌اند، حرف بزنند. آنها اگر مرد باشند، بگویند چه بر پرسپولیس گذشته است.

حسینی ادامه داد: مدیران سابق باید بگویند وزارت ورزش یا جاهای دیگر چه کار با پرسپولیس کرده‌اند. ما هم با سند و مدرک حرف خواهیم زد.

کنعانی زادگان: هرچه از دهانشان درمی‌آید می‌گویند

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس پولی ندارد، گفت: بعضی از تیم‌ها که بیشتر از ما دریافتی داشته‌اند هرچه از دهانشان در می‌آید می‌گویند و اعتراض می‌کنند. خواهش می‌کنم قرارداد آنها را با بازیکنان پرسپولیس مقایسه کنید.

کنعانی زادگان افزود: نمی دانم چه بگویم. مگر می‌شود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود و نایب قهرمان شود اما هزار تومان پاداشش را نگرفته باشد؟

نورالهی: از مدیریت باشگاه گلایه داریم

احمد نورالهی دیگر بازیکن پرسپولیس بود که از شرایط مالی گلایه کرد. او گفت: ب ازیکنان از جان مایه می‌گذارند و هر هفته با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند تا مبادا اتفاقی رخ دهد و قهرمان نشویم. حدود ۵۰-۶۰ درصد دریافتی داشته‌ایم. ما به عشق هواداران کار می‌کنیم و اگر قرار باشد باشگاه کاری برای ما نکند، کار ما یک طرفه خواهد بود.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: از مدیریت باشگاه گلایه داریم. نمی‌دانم مدیران ما چه می‌کنند. بازیکنان زحمت می‌کشند، اما باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد و همه نسبت به این موضوع گله دارند. تا آخر عمر مدیون هواداران هستیم و برای آنها زحمت می‌کشیم به شرطی که مدیریت باشگاه کاری برای بازیکنان بکند.

ترابی: مدیرعامل به مشکلات رسیدگی کند

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم قدم به قدم به قهرمانی نزدیک می‌شود، گفت: پرسپولیس همیشه یک دل بوده و به همین خاطر است که نتیجه می‌گیرد.

این بازیکن در خصوص مسائل مالی هم گفت: در مسائل مالی مشکل داریم و ان‌شاءالله مدیرعامل باشگاه رسیدگی کند.