شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#ذوب آهن

پا قدم خوب کریمی برای تراکتور ؛ ذوب آهن نزدیک سقوط

برد یک بر صفر تراکتور مقابل ذوب آهن در هفته بیست و پنجم لیگ برتر

تیم تراکتور در هفته بیست و پنج لیگ برتر ، با نتیجه یک بر صفر و گل محمد عباس زاده موفق شد ذوب آهن را شکست دهد تا ذوب آهن به سقوط نزدیک تر شود‌.

تیم تراکتور در هفته بیست و پنج لیگ برتر ، با نتیجه یک بر صفر و گل محمد عباس زاده موفق شد ذوب آهن را شکست دهد تا ذوب آهن به سقوط نزدیک تر شود‌.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیستم، باشگاه تراکتور میزبان تیم ذوب آهن بود.

شاگردان فیروز کریمی در دقایق ابتدایی نیمه اول صاحب پنالتی شدند که محمد عباس زاده پشت توپ ایستاد و توپ را در ریباند وارد دروازه ذوب آهن کرد.

در ادامه این دیدار دیگر هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا جدال این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان برسد.

 

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، میلاد فخرالدینی (محمد خرم الحسینی ۷۰(پیمان کشاورز ۹۰))، هادی محمدی، میثم تیموری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد قنبری (امین اسدی ۵۵)، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده (محمد قادری ۵۵)

 

ترکیب ذوب آهن

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده (محمد قریشی ۷۱)، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی (محمد پناهی ۷۱)، دانیال مومنی (ایوان دارکوویچ ۷۷)، مجتبی حق‌دوست، میلاد جهانی (حسین شنانی ۵۶) و دارکو بیدوف (پیمان رنجبری (۷۷)

 

شرح گل

تراکتور یک – ذوب آهن صفر (محمد عباس زاده ۱۲): بعد از برخورد توپ به دست مدافع ذوب آهن داور اعلام پنالتی کرد و محمد عباس زاده این ضربه را پس از مهار دروازه بان در ریباند به گل تبدیل کرد.

 

کارت زرد:

میثم تیموری (۳۶) میلاد فخرالدینی (۶۵) اکبر ایمانی (۷۸)

شهاب گردان (۴۶)