شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#بی ام و

نابودی خودرو سواری بی ام و در اتوبان امام علی

سرهنگ اسماعیل احسان پور ، از تصادف بین سواری بی ام و با کامیون در بزرگراه امام علی (ع) و از متواری شدن راننده کامیون در این حادثه خبر داد .

نابودی خودرو سواری بی ام و در اتوبان امام علی

به گزارش منیبان؛  سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ  ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت 03:38 صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف  در محدوده جنوب به بزرگراه امام علی (ع)  محدوده مبارک آباد ، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه سواری بی ام و که در این مسیر در حال تردد بوده به شدت با یک دستگاه کامیون برخورد می کند.

سرهنگ اسماعیل پور افزود: شدت حادثه به حدی بوده که سواری بی ام و دیگر قادر به حرکت نبوده و در همان محل تصادف  متوقف می گردد .

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : راننده کامیون پس از  این حادثه و دیدن صحنه خسارت  شدید به بی ام وی از محل حادثه متواری می شود .

او با اشاره به اینگه شناسایی متهم متواری در دستور کار قرار دارد، از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در بزرگراهها جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .