شهر خبر

نخاله:

هرگونه عملیات ترور را با هدف قرار دادن تل آویو پاسخ خواهیم داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت هرگونه عملیات ترور رژیم اشغالگر در داخل و یا خارج از فلسطین را با هدف قرار دادن تل آویو پاسخ خواهد داد.

هرگونه عملیات ترور را با هدف قرار دادن تل آویو پاسخ خواهیم داد

به گزارش منیبان؛ به نقل از المیادین، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با هیئتی از انجمن مطالعات بین‌الملل در بیروت خواستار بازنگری عمیق در پروژه صهیونیسم شد.

وی تصریح کرد که ما به دنبال پروژه‌ای در تقابل با پروژه صهیونیسم هستیم و یکی از دستاوردهای نبرد شمشیر قدس بیداری امت عربی و وارد آوردن شکست روحی به صهیونیست‌ها بود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه سخنانش در دیدار با این هیئت گفت که دشمن قبل از تعرض مجدد به غزه، هزاران بار به عواقب آن فکر خواهد کرد.

نخاله افزود: نبرد اخیر در غزه موجب شد تا دشمن صهیونیستی از این به بعد قبل از هرگونه تعرض و حمله مجدد به غزه، هزاران بار به عواقب و پیامدهای آن فکر کند، چرا که چنین حمله‌ای بهای بسیار سنگینی برای اشغالگران خواهد داشت.

وی عنوان کرد که سرباز اسرائیلی در رفاه زندگی می‌کند، برای همین در نبرد اخیر حتی جرات نزدیک شدن به مرز غزه را هم نداشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آن زمان گذشت که شارون هر وقت می‌خواست به غزه حمله می‌کرد.

نخاله تاکید کرد که بخش عمده سلاح‌های بکارگرفته شده توسط مقاومت در غزه، ساخت داخلی است و ما همیشه به دنبال تقویت توان خود هستیم و ملت را به مبارزه علیه دشمن اشغالگر تشویق می‌کنیم.