به گزارش برنا، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در تشریح فعالیت های سال ۹۹ در مجمع عمومی فدراسیون کاراته اظهار کرد: در سال ۹۹ به واسطه شیوع ویروس کرونا خیلی از فعالیت ها به سمت فضای مجازی کشیده شد. ما با استفاده از زیرساختهای تهیه شده توانستیم در بخش های مختلف از جمله اموزش،استعدادیابی، مربیان،داوران و ...فعالیت های خود را دنبال کنیم.

وی افزود:از فرصت بدست امده نهایت استفاده را بردیم و بدهی های گذشته فدراسیون را صاف کردیم. خوشحالیم که به اطلاع خانواده کاراته برسانیم که فدراسیون امروز بدهی ای ندارد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در بخش فنی، تمام کمیته ها نسبت به سالهای قبل فعال تر شده اند و تمامی تصمیماتی که گرفته شده در کمیته های مربوطه ابتدا بحث های کارشناسی صورت گرفت و سپس با خرد جمعی تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

رییس فدراسیون کاراته در ادامه به موفقیت های فدراسیون در بخش بانوان عنوان داشت: در بخش بانوان ظرفیت های بالایی داشته ایم و خروجی کار ما سهمیه های کسب شده در بخش بانوان برای المپیک است. سهمیه سوم هم حق رزیتا علیپور است و امیدواریم با پیگیری های لازم را از طریق کمیته ملی المپیک و IOC ایران بتواند در المپیک صاحب سهمیه دیگری شود.

طباطبایی ادامه داد: در بخش کاتا نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و نمایندگان کاتای کشورمان در مسابقات پاریس پیشرفت خود را نشان دادند. ان شاالله با ادامه این روند شاهد موفقیت های کاتا در سنوات اینده خواهیم بود.