به گزارش برنا؛ سرهنگ "مجید رنجبر" در خصوص این خبر گفت: ساعت 23:30 شب گذشته  و  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی تصادف یک دستگاه سواری تیبا با  3 عابر که در محدوده غرب به شرق آزادگان زیر پل سعیدی در حال تردد بوده ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .  

رئیس مرکز فرماندهی  و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت  با بیان اینکه سرعت زیاد و علت عدم توجه به جلو راننده پژو نیز در این حادثه مزید بر علت این حادثه بوده گفت: سرعت زیاد این سواری  باعث شده  تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابرین دیگر کاری از دستش برنیامده و با ایشان به شدت برخورد می نماید .

او افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژانس در محل این عابران  به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردیدند .

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند .

او همچنین به عابرین توصیه کرد که حتما جهت عبور از بزرگراهها حتما از پل های هوایی استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث  نباشیم