شهر خبر

اسماعیل هنیه:

از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به اراضی خود کوتاه نمی‌آییم

از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به اراضی خود کوتاه نمی‌آییم

رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» در دیدار با گروه های فلسطینی در لبنان گفت: از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به اراضی خود کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با گروه‌های فلسطینی در لبنان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، هنیه در جریان این دیدار گفت: بازگشت ۷ میلیون آواره فلسطینی به شهرها و روستاهای اصلی خود در فلسطین حقی مشروع است که از آن کوتاه نمی‌آییم. ما هر بهایی را که لازم باشد برای تحقق این هدف می‌پردازیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه با اشاره به نبرد شمشیر قدس یادآور شد: این نبرد ملت فلسطین در داخل و خارج را بر سر گزینه مقاومت متحد کرد و همه فلسطینی‌ها فریاد حمایت از مقاومت و «محمد الضیف» فرمانده «القسام» را سر دادند.

وی گفت: مقاومت درحال حاضر برگ برنده‌های زیادی را در اختیار دارد و توانسته است یک قدرت بازدارندگی گسترده را در برابر اشغالگران ایجاد کند. ما نوار غزه را بازسازی خواهیم کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیشتر با رئیس جمهور لبنان و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله دیدار و گفتگو کرده بود.