شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رهبر انقلاب#جدید#کتاب

تجدید چاپ ۸ عنوان از آثار انتشارات انقلاب اسلامی


تجدید چاپ 8 عنوان از آثار انتشارات انقلاب اسلامی

انتشارات انقلاب اسلامی چاپ جدید هشت عنوان از آثار خود را منتشر کرد. از جمله این آثار، کتاب «صلح امام حسن(ع)» است که با ترجمه رهبر انقلاب به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشت عنوان کتاب انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید چاپ شدند.

 کتاب «صلح امام حسن (ع)»، نوشته شیخ راضی آل یاسین که با ترجمه رهبر معظم انقلاب منتشر شده است، دربردارنده خلاصه‌ای از وقایع تاریخی دوران امامت حضرت امام حسن(ع) پیش از بیعت تا صلح و پایان ماجرا و مقایسه‌ای بین شرایط امام حسن (ع)  و امام حسین(ع) است که به چاپ هشتم رسیده است.

«تفسیر سوره مجادله» دیگر کتاب تجدید چاپی انتشارات انقلاب اسلامی است که به چاپ هفتم رسیده است. این کتاب متن ویراسته‌ جلسات تفسیر سوره‌ مجادله توسط حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)در سال 1361 است.

یکی از مهم‌ترین کتاب‌های فقهی رهبر انقلاب با نام «غناء و موسیقی» است که این کتاب شامل متن کامل 76 جلسه درس خارج فقه معظم‌له بوده که چاپ ششم آن اخیراً روانه بازار کتاب شده است.

«معیشت پرهیزکارانه» عنوان کتابی است دربرگیرنده‌ بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در موضوع تقوا که برای پنجمین‌بار تجدید چاپ شد.

دو عنوان از سری کتاب‌های شرح نهج البلاغه  نیز به چاپ پنجم رسیدند. «راه روشن مدیران» و «نبوت‌ها در نهج البلاغه» عناوین  این دو کتاب هستند.

کتاب «نقش نگار» به مرور زندگانی امیرالمومنین (ع) برگرفته از بیانات رهبرمعظم انقلاب می‌پردازد که برای بار چهارم تجدید چاپ شده است.

«تفسیر سوره تغابن» متن ویراسته‌ جلسات تفسیر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظله‌العالی) در سال 1362 است و این کتاب، بعد از گذشت مدت کوتاهی از انتشار آن، به چاپ دوم رسیده است.

انتهای پیام/