شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا#گواردیولا#جدید

گزینه‌ پیشنهادی گواردیولا به لاپورتا برای هدایت بارسلونا


گزینه‌ پیشنهادی گواردیولا به لاپورتا برای هدایت بارسلونا

سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا به رئیس جدید این باشگاه گزینه‌ای را برای هدایت آبی‌و‌اناری‌ها پیشنهاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا نوشت، از زمانی که خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا پیروز شد و به مسند ریاست این باشگاه برگشت، شایعه بازگشت پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید کاتالان‌ها هم مطرح شده است اما سرمربی حال حاضر منچسترسیتی که اخیراً هم قراردادش را با این تیم تمدید کرده خیال ترک قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را ندارد.

گویا لاپورتا و گواردیولا چند هفته قبل در شهر مایورکای اسپانیا با هم ملاقات کرده‌‌اند و درباره آینده بارسلونا هم با هم گپ و گفتی داشته‌اند. طبق گزارش برنامه «اونسه» در شبکه تلویزیونی Esport3 اسپانیا، لاپورتا بعد از جواب منفی شنیدن از گواردیولا برای بازگشت به بارسلونا از او خواسته گزینه‌ای را به او پیشنهاد دهد تا در صورت برکناری رونالد کومان، جانشین او شود و سرمربی منچسترسیتی هم پیشنهاد بازگرداندن لوئیس انریکه به نیمکت آبی‌و‌اناری‌ها را به لاپورتا داده است. به نظر گواردیولا، انریکه بهترین گزینه‌ای بوده که می‌توانست پروژه جدید بارسلونا در دوره دوم ریاست لاپورتا را پیش ببرد.

در نهایت جذب انریکه به دلیل مأموریت‌های حساس پیش روی تیمش در آن زمان از جمله یورو 2020 و جام جهانی سال آینده برای لاپورتا امکان‌پذیر نبود و او یک سال دیگر به کومان فرصت داد تا ناکامی‌های فصل گذشته‌اش را جبران کند.

انریکه در دوره نخست مربیگری‌اش در بارسلونا با این تیم در سال 2015 سه گانه لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

انتهای پیام/