شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه#طبیعت

نمایشگاه آثار نقاش پیشکسوت با موضوع طبیعت افتتاح می شود

نمایشگاه آثار نقاش پیشکسوت با موضوع طبیعت افتتاح می شود

نمایشگاه نقاشی «رنگ‌های مه گرفته» با نمایش آثاری از علی‌محمد شیخی نقاش پیشکسوت ۱۳ تیر در گالری ابوالفضل عالی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه نقاشی «رنگ‌های مه گرفته» با ۴۰ اثر از علی‌محمد شیخی نقاش پیشکسوت روز یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۱ در گالری ابوالفضل عالی افتتاح می‌شود.

علی‌محمد شیخی تحصیلات خود را در مقطع لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رساند و طی سال‌ها فعالیت هنری موفق به دریافت گواهینامه درجه ۲ هنری معادل فوق لیسانس در رشته نقاشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. تدریس در دانشگاه شهید رجایی، هنرستان‌ها و مراکز آموزشی هنر؛ ریاست موزه شهدا و ریاست هنرستان آیت‌الله قدوسی از جمله فعالیت‌های علی‌محمد شیخی در عرصه علم و هنر است. او برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌، برپایی نمایشگاه‌های انفرادی، حضور در نمایشگاه‌های گروهی داخلی، شرکت در رقابت‌های هنری مختلف و دریافت ده‌ها جایزه برتر و رتبه نخست را در کارنامه خود از جمله رتبه نخست نقاشان اولین جشنواره سراسری نی‌نوازان را دارد.

علاقمندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ تیرماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ به گالری ابوالفضل عالی به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.