شهر خبر

خواستگاری و ازدواج عجیب بازیگران مشهور ایرانی + عکس

نمناک/ شیوه ازدواج در کشور ما طبق معمول عرف، پس از خواستگاری سنتی توسط خانواده ها انجام می شود اما گاه دیده می شود که مردم جامعه با سبک های جدید، خواستگاری و ازدواج خود را اعلام می کنند.

در این بخش از فرهنگ و هنر نمنا برخی از بازیگران مشهوری را معرفی می کنیم که داستان آشنایی و ازدواج آنها شنیدنی است.

ویشکا آسایش و همسرش

ویشکا آسایش از همسر خود خواستگاری کرد. او در زمانی که به ایران رفت و آمد می کرده است رضا قبادی را دیده و او را مرد رویاهای خویش یافته بود.

معیارهای ازدواج برای ویشکا آسایش مردی جنتلمن، قدبلند و جدی بود . او پس از شناخت رضا قبادی، زمان زیادی را صرف شناخت او از راه دور کرد و هر لحظه که او را می شناخت بیشتر علاقه مند می شد.اما یک روز به خود آمده و دید که زمان زیادی گذشته است، بنابراین تصمیم گرفت تا با وی صحبت کرده و از حس قلبی خود سخن بگوید.

رضا قبادی از پیشنهاد ویشکا آسایش استقبال کرده و با یکدیگر ازدواج کردند و ویشکا آسایش برای همیشه زندگی در ایران را انتخاب کرد.

زنده یاد ماهچهره خلیلی و همسرش

آشنایی این زوج هنرمند سر یک فیلم اتفاق می افتد و ابراهیم اشرفی بدون اطلاع خانم بازیگر با پدر و مادرش صحبت می کند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. او در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که نمی شود.

چند بار دیگر برای این کار برنامه ریزی می کند و باز هم اتفاقاتی منجر به فراهم نشدن فضای لازم برای خواستگاری می شود تا در نهایت به طور پیش بینی نشده حلقه ازدواج را به او نشان داده و درخواست خود را مطرح می کند.

مراسم خواستگاری رسمی ماه چهره خلیلی اینترنتی برگزار شد با این تفاوت که خانواده دختر در لندن و خانواده داماد در ایران بود. در این مراسم آوردن چای توسط عروس انجام شده وقتی عروس پاسخ بله داد خانواده داماد به سوی مانیتور نقل پاشیدند.

شیوا طاهری و همسرش

مراسم خواستگاری شیوا طاهری یکی از جالبترین ازدواج ها است. او با لباس غواصی پیوند زناشویی با همسرش بست و در اردیبهشت 98 از قبول ازدواج خود در زیر آب خبر داد.

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

فرهاد آئیش بازیگر مشهور سینما و تلویزیون وقتی با همسرش مائده طهماسبی هنگام اجرا تئاتر در آلما نآشنا شد و این آشنایی چند سال به طول انجامید تا اینکه فرهاد آئیش در ساعت 5 بامداد با خانم طهماسبی تماس گرفته و درخواست ازدواج می کند و می گوید که تو جفت من هستی. مهریه خانم بازیگر 5 سکه بهارآزادی است.

داریوش ارجمند و همسرش

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت کشورمان در سال اول دانشگاه و سر کلاس دکتر علی شریعتی همسرش را دیده و از او خشش می آید اما به دلیل خجالتی بودن درخواست خود را مطرح نکرده و 4 سال این راز را در دل نگه می دارد.

بعد از اتمام امتحانات سال چهارم روز ی در حیاط دانشگاه از همسرش می خواهد تا او را به منزل برساند اما همسرش می گوید که اگر کسی ما را ببیند بد می شود. داریوش ارجمند نیز در پاسخ به او می گوید اشکالی ندارد هرکسی سوالی پرسید به من بگو تا کارت عروسی مان را برایش بفرستم.

ویدا جوان و همسرش

ویدا جوان در اقدامی منحصر به فرد و بر خلاف رسوم همیشگی خانم جوان که عاشق آقای تهرانی شده بود از او خواستگاری کرد. آقای تهرانی آنقدر از جسارت و اقدام ویدا جوان ذوق زده می شود که بلافاصله پاسخ مثبت خود را اعلام می کند.

شیلا خداداد و همسرش

شیلا خداداد پس از اینکه زیر تیغ جراحی بینی توسط همسرش قرار گرفت از او خواستگاری شد. دکتر فرزین سرکارات جراح زیبایی شیلا خداداد پس از عمل، از این هنرپیشه خواستگاری کرده و با هم ازدواج کردند.