به گزارش برنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، در خصوص در خواست اهالی رسانه برای عذرخواهی کلانتری در حادثه جانباختن دو تن از خبرنگاران گفت: یک حادثه تلخ برای خبرنگاران رخ داد و کسانی در این حادثه آسیب دیدند و خبرنگارانی جان خود را از دست دادند این ضایعه دردناک را به خانواده آنها تسلیت می گویم و برای حادثه دیدگان ارزوی شفا عاجل دارم .

او افزود: دستگاه ها برنامه های رسانه ای را اجرا می کنند و مرتبا از خبرنگاران برای بازدید، دعوت می کنند که گاهی اتفاقات ناگواری رخ می دهد. دستگاه ها نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند. باید قبول کنند و ‌اقدام مناسب انجام دهند و به موقع حضور داشته باشند و امکاناتی که لازم است را در حد توان دولت مهیا کنند تا اطمینان لازم حاصل شود.

جهانگیری بیان کرد: حتما کسانی که مسئول بودند باید پاسخ بدهند. من از طرف جامعه خبرنگاری حتما این موضوع را پیگیری می کنم و از آقای کلانتری می خواهم اقدامات لازم را انجام دهد.

جهانگیری در پاسخ به پرسشی در باره علت عدم عذرخواهی کلانتری در آن حادثه گفت: هر گاه تخلفی صورت بگیرد و دستگاهی قصوری انجام دهد، باید مسئولان ذیربط با شهامت عذرخواهی کنند.