شگرد خاص زوج جوان برای دزدی از فروشگاه های مشهد / فرزند معلول شان هم بود!
شگرد خاص زوج سارق دست آنها را رو کرد. زوج جوان با شگرد خاص و سوءاستفاده از فرزند معلولشان دست به سرقت می زدند. شگرد خاص این دزدان در دوربین مداربسته لو رفت. دزدان برای اینکه ردی از خود به جا نگذارند از شگرد خاص خودشان استفاده می کردند که همین شگرد خاص راز این سرقت ها را فاش کرد.
به گزارش رکنا، آن زوج با سوءاستفاده از کودک معلول شان در حالی به اموال فروشگاه دستبرد می زدند که شگردی خاص برای سرقت هایشان طراحی کرده بودند.
مدیر یکی از فروشگاه های معتبر مواد غذایی مشهد که موفق شده بود از طریق دوربین های مداربسته، دزدان اموال فروشگاهش را شناسایی کند، درباره این ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: آخر خرداد یک زوج جوان به منظور خرید وارد فروشگاه شدند.
مدتی بعد و در حالی که مرد 46ساله مشغول گفت وگو با صندوق دار بود و سوال هایی را از او می کرد، همسر وی به همراه فرزند معلولش در حالی که تعداد زیادی آب میوه، شامپو، خمیردندان، مسواک و ... را درون پلاستیک قرار داده بود، از فروشگاه خارج شد. در همین لحظه من که از طریق دوربین مداربسته متوجه سرقت شده بودم، بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتم و نیروهای کلانتری سجاد خیلی زود خود را به محل رساندند و از خروج مرد 46ساله جلوگیری کردند. وقتی ماموران انتظامی دوربین ها را بازبینی کردند، مشخص شد که این زوج جوان طی روزهای گذشته نیز به همراه کودک معلول شان وارد فروشگاه شده و با شگردی خاص، اجناس را به سرقت برده اند. 

همچنین بررسی ها نشان داد مرد مذکور با سوال های بیهوده حواس کارکنان فروشگاه را پرت می کرد تا همسرش از فروشگاه خارج شود. او هم پس از پرداخت بهای دو جنس کم ارزش از فروشگاه خارج می شد. 

با لو رفتن این ماجرا، ماموران انتظامی با زن جوان تماس گرفتند تا به فروشگاه مراجعه کند. او که راز سرقت هایش را فاش شده می دید، به محض ورود به فروشگاه سر و صدا به راه انداخت تا با جوسازی خود را بی گناه جلوه دهد. این زن جوان مدعی شد فرزندش دارای مشکل ذهنی است و طی چند روز گذشته هر بار وارد فروشگاه شده اند، فرزندش او را مجبور کرده که زودتر از فروشگاه خارج شوند چرا که پدرش بهای اجناس را پرداخته است و ...
شایان ذکر است، در حالی که دوربین های مداربسته فروشگاه ،حقیقت ماجرا را فاش می‌کرد، به دستور سرهنگ احمد مجدی (رئیس کلانتری سجاد مشهد) تحقیقات درباره این پرونده ادامه یافت و زن جوان با صدور دستور قضایی در حالی تحویل کلانتری بانوان شد که هنوز در حال توهین به ماموران انتظامی بود.