شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#پرسپولیسی

سپاهان شایسته ترین تیم برای قهرمانی است ؛ ادعای معنادار ستاره پرسپولیسی

محمدرضا خلعتبری : سپاهان شایسته ترین تیم برای قهرمانی است

محمدرضا خلعتبری ، ستاره پیشین تیم پرسپولیس و فعلی سپاهان گفت : سپاهان شایسته ترین تیم برای قهرمانی است و واقعا لیاقت رسیدن به این عنوان را دارد.

محمدرضا خلعتبری ، ستاره پیشین تیم پرسپولیس و فعلی سپاهان گفت : سپاهان شایسته ترین تیم برای قهرمانی است و واقعا لیاقت رسیدن به این عنوان را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خلعتبری درباره شرایط سپاهان بعد از تساوی مقابل فولاد اظهار داشت:

از قبل هم می دانستیم که بازی با فولاد برای ما دشوار خواهد بود. فولاد یکی از تیم های مستحکم لیگ است که بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. انصافا نکونام تیم خوبی ساخته و هر تیمی مقابل فولاد بازی کند کار بسیار دشواری دارد. با این حال ما برای کسب ۳ امتیاز به اهواز رفته بودیم و می خواستیم دست پر به اصفهان برگریم ولی بدشانسی و گرمای هوا باعث شد ۲ امتیاز مهم این بازی را از دست بدهیم.

او درباره ایجاد فاصله ۲ امتیازی بین سپاهان و پرسپولیس گفت:

هنوز اتفاقی نیفتاده و ۶ هفته از لیگ باقی مانده است. اگر می توانستیم مقابل فولاد ۳ امتیاز را بگیریم خیلی خوب بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. البته الان هم خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی حرف بزنیم چون در ۶ هفته هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. سپاهان شایسته ترین تیم برای قهرمانی است و واقعا لیاقت رسیدن به این عنوان را دارد. ما زحمات زیادی برای قهرمان شدن کشیده ایم و امیدوارم اتفاقات به گونه ای رقم بخورند که بتوانیم در پایان با کسب قهرمانی خستگی مان را در کنیم.

محمدرضا خلعتبری درباره رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی بیان کرد:

پرسپولیس از بهترین تیم های فوتبال ایران در سال های گذشته بوده و من برای این تیم احترام زیادی قایل هستم. الان جدول به گونه ای است که رقابت قهرمانی بین سپاهان و پرسپولیس است و من اطمینان دارم سرنوشت قهرمانی به روزهای آخر کشیده می شود چون هم سپاهان هم پرسپولیس در حال حاضر در آمادگی ایده آل قرار دارند و تا روز آخر شانه به شانه هم رقابت خواهند کرد. ما لیاقت زیادی برای قهرمانی داریم چون همه چیز در سپاهان برای موفقیت مهیا است و بچه ها و کادرفنی هم قسم شده اند بعد از سال ها سپاهان را بر قله فوتبال ایران بنشانند.

او با اشاره به دیدار ماشین سازی با سپاهان گفت:

ماشین سازی تیمی است که چیزی برای از دست دادن دارد به همین دلیل با تمام قوا در دیدار با سپاهان حاضر می شود. ما هم این تیم را دست کم نمی گیریم و با تمام قوا برای گرفتن ۳ امتیاز به میدان می رویم.