شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلالی#استقلالی ها

کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها

محمدرضا مامانی : رقبا چون نتیجه نمی گیرند ، دنبال بهانه گیری هستند

محمدرضا مامانی ، پیشکسوت پرسپولیس گفت : تیم های رقیب چون نتیجه نمی گیرند ، به دنبال بهانه گیری هستند و ناکامی شان را توجیه می کنند.

محمدرضا مامانی ، پیشکسوت پرسپولیس گفت : تیم های رقیب چون نتیجه نمی گیرند ، به دنبال بهانه گیری هستند و ناکامی شان را توجیه می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مامانی با اشاره به روند خوبی که پرسپولیس طی می کند اظهار داشت:

روند حرکتی پرسپولیس فوق العاده بوده و تداوم این اتفاق پنجمین قهرمانی متوالی را برای این تیم رقم خواهد زد.

او افزود:

پرسپولیس علاوه بر تیم قوی فوتبالی که در زمین دارد از نظر مربی و سرپرست هم بهترین ها را در اختیار دارد و همکاری و هماهنگی خوب این دو تیم شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده است که هیچ یک از تیم های داخلی از این توان و پتانسیل جذاب برخوردار نیستند.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص برخی شائبه ها که علیه این تیم مطرح می شود، تاکید کرد:

این اولین بار نیست که این سنگ اندازی ها علیه پرسپولیس شکل می گیرد اما این بازی ها هم نتوانسته قطار در حال حرکت پرسپولیس را از مسیر خود خارج کند. همه کسانی که این جوسازی ها را مطرح می کنند که عوامل بیرونی موفقیت های چند سال اخیر پرسپولیس را رقم زده اند خودشان به خوبی می دانند که چون خودشان نتیجه نمی گیرند، به دنبال بهانه جویی هستند. بر فرض محال که پرسپولیس از بیرون از زمین ساپورت می شود موفقیت های این تیم در آسیا برای شان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ آیا در آسیا هم وزیر و فدراسیون پست پرسپولیس بوده اند که ۲ بار در ۳ سال اخیر به فینال رسیده اند. دوستان خودشان خوب می دانند برای پنهان شدن پشت ناکامی های خود، پرسپولیس و موفقیت هایش را بهانه کرده اند و بدین ترتیب دنبال سرپوش گذاشتن روی ناکامی های خودشان هستند.

محمدرضا مامانی تاکید کرد:

روح قهرمانی و موفقیت از سال های قبل در پرسپولیس ایجاد شده و بلوغ فکری و تاکتیکی و همین طور تجربه خوب بچه ها دست به دست هم داده که در سال های اخیر اکثر جام های داخلی به پرسپولیس برسد و ثبت گلت قهرمانی هم برای این تیم دور از دسترس نیست و این رکورد پرسپولیس حالاحالاها در فوتبال ایران جاودانه خواهد ماند و شکسته نخواهد شد.

او با اشاره به بازی پرسپولیس برابر گل گهر گفت:

گل گهر تیم خوبی است که از کربی کاذبلد و باتجربه ای سود می برد و بدون شک با تمام قوا برابر پرسپولیس به میدان می آید ولی این دیدار یکی از ۶ فینال پیش روی پرسپولیس تا قهرمانی در لیگ برتر است و بچه ها با هر ترفندی که هست باید برنده این بازی شوند. درست است که با ۲ امتیازی که سپاهان برابر فولاد از دست داد، صدرنشینی پرسپولیس با فاصله دو امتیازی رقم خورد اما این دو امتیاز حاشیه امنیت کاملی را برای پرسپولیس ایجاد نمی کند. خوشبختانه پرسپولیسی ها از تجربه لازم در این شرایط برخوردار هستند و نشان داده اند دچار غرور کاذب نمی شوند. پیروزی در بازی امشب می تواند گام محکمی برای قهرمانی پرسپولیس باشد، گامی که با برد در دیدارهای بعدی تثبیت می شود.

محمدرضا مامانی در ادامه تاکید کرد:

روند فوتبالی خوب پرسپولیس نه تنها در زمینه باشگاهی بلکه برای تیم ملی هم اتفاقات خوبی را رقم زده است. اگر به ترکیب تیم ملی در بازی های اخیر نگاه کنید متوجه می شویم اسکوچیچ چه مربی باهوشی است. او در بازی های تیم ملی در بحرین با استفاده از اسکلت اصلی پرسپولیس و بهره گیری از نفراتی که سال های زیادی است در پرسپولیس کنار هم بازی کرده اند بهره برد و به جرات می توان گفت تیم ملی صعودش به مرحله بعدی را مدیون ستاره های پرسپولیسی اش است