به گزارش برنا، 

روح‌الله نجابت در توضیح جلسه امروز سه‌شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و معاونین وی گفت: موضوع جلسه براساس جمع‌بندی که از قبل در مجلس شده بود بررسی فرایند و روال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و برخی از مطالب و مواردی بود که دچار خدشه‌ و ابهام کرده و سوالاتی را در اذهان مردم و نمایندگان ایجاد کرده بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: در این جلسه وزیر کشور به برخی نکات پاسخ گفت و ابهامات برطرف شد اما ابهامات برخی مباحث به قوت خود باقی ماند که نیاز به بررسی بیشتر از سوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور است.

نجابت تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد هم کمیسیون بررسی‌های خود را جهت ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی تکمیل کند و هم در برخی موضوعات کمیته‌ مشترکی میان کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس و وزارت کشور تشکیل شود که برخی مسائل را دقیق‌تر بررسی شود تا امکان اظهارنظر دقیق‌تر وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در مجموع این نکته به ذهن می‌رسد که شاید نیاز به اصلاح قانون مشخصا در برگزاری انتخابات شوراها باشد اما باید از برخی کاستی‌ها در اجرای انتخابات و برخی کمبودها از سوی عوامل اجرایی انتخابات سخن گفت که انشاءالله جمع‌بندی دقیق‌تر و نهایی در گزارش رسمی کمیسیون اعلام خواهد شد.