شهر خبر
گفت‌وگو|

بررسی رمز ارز‌ها در کمیسیون امنیت ملی مجلس/ انتخاب رئیس کمیته باشگاه تحریمی ها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیا اینکه جلسه عصر امروز این کمیسیون به بررسی رمز ارزها اختصاص داشت، گفت: در این جلسه لزوم بسترسازی قانونی برای مدیریت این پدیده اقتصادی و مبادلاتی نوپدید و مقابله با چالش‌ها و آسیب‌های مرتبط با آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور کارشناسان و نمایندگانی از بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات برگزار شد. در این جلسه موضوع رمز ارز‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه لزوم بسترسازی قانونی برای مدیریت این پدیده اقتصادی و مبادلاتی نوپدید و مقابله با چالش‌ها و آسیب‌های مرتبط با آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: همچنین مقرر شد برای تصمیم گیری، کمیته‌های تخصصی کمیسیون زوایای مختلف رمزارز‌ها را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند.

وی بیان داشت: همچنین در این جلسه آقای حسین نوش آبادی به اتفاق آراء اعضای کمیسیون، به عنوان «رئیس کمیته باشگاه تحریمی ها» انتخاب شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: آقای حسن همتی نیز به اتفاق آراء به عنوان «رئیس کمیته امنیت» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی تاکید کرد: کمیته امنیت و کمیته باشگاه تحریمی‌ها از محوری‌ترین کمیته‌های کمیسیون هستند.

انتهای پیام/