شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن کرونا

این افراد هم اکنون در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در شرایط فعلی اولویت اصلی تزریق واکسن کرونا به افرادی است که دوز اول را دریافت کرده اند.

این افراد هم اکنون در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند!

به گزارش منیبان؛ سیدفرزاد جلالی گفت: از مجموع ۳۸ هزار و ۱۹۹ نفری که دوز اول واکسن عمومی کرونا را در بابل دریافت کرده‌اند، تاکنون به ۱۲ هزار و ۱۹ نفر دوز دوم هم تزریق شد و این روند در روزهای اخیر با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: تزریق دوز دوم واکسن کرونا به جمعیت زیرمجموعه این دانشگاه به میانگین روزانه ۵۰۰ نفر رسیده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل  خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اولویت اصلی تزریق واکسن کرونا به افرادی است که دوز اول را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد:۴۰ مرکز روستایی به همراه تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و دو مکان تجمعی در مصلای بزرگ بابل و پردیس دانشگاه علوم پزشکی تزریق واکسن کرونا را  انجام می دهند.

جلالی خاطرنشان کرد: در صورت دریافت واکسن های بیشتر، مرکز واکسیناسیون خودرویی هم در محل پارک پردیس بابل شروع بکارخواهد کرد.

وی گفت: همچنین به ۲ هزار و ۹۵۶ نفر از سه هزار شهروند بابلی که در طرح داوطلبانه دریافت واکسن مشترک ایران و کوبا شرکت کرده بودند، دوز دوم هم تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل  با بیان اینکه برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مثل دوز اول از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به افراد اطلاع رسانی می شود و افراد مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و درمان نداشته باشند، تصریح کرد:دانشگاه علوم پزشکی بابل از تمام ظرفیت خود استفاده کرد تا مکان های مختلفی را برای تزریق واکسن کرونا آماده کند تا افراد بدون زحمت در نزدیک ترین مکان زندگی خود بتوانند این واکسن را دریافت کنند.