شهر خبر

گفتگو با فروشنده سوالات کنکور که کلید سوالات را ۷ میلیون تومان می‌فروخت / فیلم

با نزدیک شدن به زمان کنکور سراسری کلاهبردارانی که به کمین نشسته اند دست به کار می شوند تا به بهانه فروش سوالات و کلید کنکور سر افراد ساده لوح را کلاه بگذارند.

 گفتگو با فروشنده سوالات کنکور که کلید سوالات را ۷ میلیون تومان می‌فروخت / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،پلیس فتا با رضد فضای مجازی به مرد جوانی رسیدند که با قیمت ۷ میلیون تومان اقدام به فروش سوالات کنکور کرده بود.

مرد جوان پس از دستگیری وقتی در جریان طرح اقتدار پلیس مقابل سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ قرار گرفت گفت: در فضای مجازی به بهانه فروش سوالات و کلید پاسخ کنکور مبلغ ۷ میلیون تومان می گرفتم . سپس شماره ها را بلاک می کردم 

در همین راستا: سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روزها کنکوری ها مراقب کلاهبردارها باشند.

وی افزود: تا به امروز ۲۰ نفر کلاهبردار در این زمینه دستگیر شدند و باید به این نکته اشاره کرد هرگونه گفته در خصوص قرار دادن کلید سوال ها و پاسخ کنکور کذب محض و فقط کلاهبرداری است.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنکور هستیم اضافه کرد: جلسات خوبی با وزارت علوم در این خصوص داشته ایم و سوال ها با تدابیر امنیتی به مخازن منتقل شده است.

سردار رحیمی گفت: در روزهای کنکور تمهیدات جامع انتظامی و ترافیکی خواهیم داشت و در خصوص اجرای طرح ترافیک باید وزارت علوم اعلام کند. اما ما هم نظرات خود را در این خصوص می گوییم.