شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بندرعباس#بیمار

اهدای کبد کودک 11 ماهه در بندرعباس به بیمار نیازمند

پزشک جراح پیوند از شیراز عازم بندرعباس شد و در سحرگاه امروز کبد این کودک بزرگ با ایثار خانواده اش جهت پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز منتقل شد.

اهدای کبد کودک 11 ماهه در بندرعباس به بیمار نیازمند

رئیس واحد اهدا عضو استان از اهدا کبد یک کودک یازده ماهه در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمود حسین پور گفت: بامداد امروز کبد مهرسام دهقانی طی عمل هاروست برداشت و برای پیوند به بیمارستان ابن سینا شیراز منتقل شد.

مهرسام سومین و کوچکترین عضو خانواده دهقانی بوده که در تاریخ ۳۰ خرداد جهت عمل جراحی در بیمارستان امام رضا بستری شده بود که به دنبال ارست قلبی بعد از عمل جراحی، دچار کاهش سطح هوشیاری شده و بعد از آن جهت بستری در سرویس مراقبت های ویژه به بیمارستان کودکان منتقل و در بخش NICu تحت درمان قرار گرفت.

متاسفانه به رغم  انجام مراقبت های ویژه برای این جان آفرین عزیز، در تاریخ ۶ تیر ماه، مرگ مغزی این جان آفرین کوچک توسط چهار پزشک تیم اهدا تایید و بعد از رضایت خانواده مبنی بر اهدا عضو فرزند دلبندشان، پزشک جراح پیوند از شیراز عازم بندرعباس شد و در سحرگاه امروز کبد این کودک بزرگ با ایثار خانواده اش جهت پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز منتقل شد.

حسین پور ضمن تقدیر از خانواده ایثارگر دهقانی گفت: مهرسام، ششمین اهدا کننده عضو در سال جاری و کوچکترین اهدا کننده عضو در استان هرمزگان است.

 

منبع: عصر ایران