به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که رنگ عجیب یک مار را به تصویر می‌کشد.

اغلب مردم از مار‌ها وحشت دارند، اما برخی از مار‌ها وجود دارند که همه افراد دوست دارند تا آن را ببینند، مانند یک مار رنگین کمانی که ویدئوی آن اکنون به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در نگاه اول رنگ این مار آبی به نظر می‌رسد، اما از نمای نزدیک‌تر کاملا مشخص است که این مار دارای رنگ‌های متنوعی است. این مار که نامش «مای لاو» اعلام شده در یک باغ وحش در آمریکا نگهداری می‌شود. در این ویدئو یک زن کارگر این باغ وحش در حالی که این مار غول پیکر را به دور گردن خود انداخته دیده می‌شود. در این ویدئو رنگ‌های متنوع این مار با تابش نور آفتاب روی پوست آن به خوبی نمایان می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و واکنش آن‌ها را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خیره کننده، بسیار زیبا است.» کاربر دیگر نوشت: «من از مار وحشت دارم، ولی با دیدن این ویدئو و این مار به مار‌ها علاقمند شدم.»

حجم ویدیو: 391.65K | مدت زمان ویدیو: 00:00:04