به گزارش برنا؛  حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: نتیجه بازی رفت ما را گول نخواهد زد. آن بازی تمام شده است. می‌دانیم بازی سختی داریم. گل‌گهر تیم خوبی است و سرمربی باتجربه‌ای دارد و در آیتم‌های مختلف بازی تیم قابل احترامی است. گل‌گهری‌ها هم بازی‌سازی از عقب را دارند و زمانی که تحت فشار قرار بگیرند، بازی با هدف را بلدند.

او افزود: ما بازی سختی خواهیم داشت. برنامه‌ریزی خودمان را داریم و امیدواریم فردا با یک فوتبال رو به جلو و هجومی، تاکتیک‌مان را به حریف دیکته کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. می‌دانیم بازی‌های لیگ همه سخت است. واقعاً بازی‌های سختی در شش هفته پیش رو داریم. تیم‌هایی موفق هستند که تلاش و اراده داشته باشند. در این سال‌ها دیدیم که پرسپولیس این تلاش و اراده را داشته و این را عملیاتی کرده است. بچه‌ها پرتلاش و زحمتکش کارشان را می‌کنند. سعی می‌کنیم فوتبالی رو به جلو و استفاده از تمام فضای زمین را به نمایش بگذاریم و نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه خیلی‌ها دیدار این تیم مقابل گل‌گهر را تقابل استقلالی‌ها با سرخپوشان می‌دانند، گفت: خیلی دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. درست است ما برای پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنیم، ولی خیلی درگیر این مسائل نیستیم. نشان دادیم مقابل همه تیم‌ها آمار خوبی داریم. قلعه‌نویی هم مربی قابل احترامی است، ولی ما کار خودمان را می‌کنیم. خیلی به حاشیه‌ها کاری نداریم. گل‌محمدی هم هر جا سرمربی بوده، آمارهای خیلی خوبی داشته است.

مطهری در مورد صدرنشینی پرسپولیس در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ نیز تصریح کرد: صدرنشینی در لیگ برتر فوق‌العاده سخت است. مثل راننده‌ای است که همیشه باید جلو را نگاه کند. شاید گاهی آینه بغل را هم نگاه کند، ولی یک راننده باهوش همیشه حواسش به جلوست. پرسپولیس فقط به جلو نگاه می‌کند. بازیکنان نهایت تلاش‌شان را می‌کنند تا صدرنشینی را حفظ کنیم. حفظ صدرنشینی خیلی سخت است، پس باید نگاه‌مان رو به جلو باشد. حواس‌مان به آینه بغل هم است، ولی نگاه‌مان به جلوست.

او  راجع به بحث تمدید قرارداد بازیکنان این تیم نیز توضیح داد: باشگاه کارش را انجام می‌دهد، منتهی سرمربی و کادر فنی نظرات‌شان را گفتند. باشگاه هم کتباً و شفاهی با بازیکنان صحبت کرده است. باشگاه باید در این باره نظر بدهد. می‌دانم پیگیر تمدید قرارداد بازیکنان هستند، ولی این موضوع نباید تمرکزمان را به هم بزند.

مربی پرسپولیس درباره با مصدومان و محرومان این تیم عنوان کرد: بله، ما 3 مصدوم از تیم ملی داریم. می‌خواهم در مورد 3موضوع صحبت کنم. می‌دانید بچه‌های ما نقش کلیدی در تیم ملی داشتند و آسیب دیدند، ولی اولویت پرسپولیس همیشه تیم ملی و نام مقدس ایران بوده است. نکته دوم این است که یک ضرب‌المثل می‌گوید کلیدها را همیشه روی یک جا کلیدی آویزان نمی‌کنند. بنابراین ما بازیکنان کلیدی دیگری هم داریم که می‌توانیم جایگزین کنیم. هر چند همیشه نشان دادیم با کار تیمی یک تیم فوق‌العاده هستیم و همه بچه‌های‌مان ارزشمند هستند. نکته سوم اما این است که هیچ وقت دنبال بهانه و فرار رو به جلو نبودیم. یک چیز شما را به موفقیت می‌رساند، آن هم این است که قوی‌تر از بهانه‌ها باشی. اینکه فقط بخواهی بهانه بیاوری شما را به سمت پایین خواهد فرستاد. شما می‌توانی قوی باشی، به شرط اینکه، قوی‌تر از بهانه‌ها باشی.