شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شمال تهران

بزرگترین قمارخانه شمال تهران منهدم شد

بزرگترین قمارخانه شمال تهران منهدم شد
رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت گفت: گردانندگان اصلی بزرگترین قمارخانه شمال تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت گفت: گردانندگان اصلی بزرگترین قمارخانه شمال تهران دستگیر شدند.

سرهنگ حاج احمد میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد افراد متعدد و احساس ناامنی از حضور این افراد در محلات شمال تهران برای شهروندان، پرونده‌ای تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش چند ماهه پلیس امنیت اخلاقی و انجام تحقیقات میدانی، پس از اخذ مجوز‌های قضایی عملیات دستگیری این افراد اجرا شد و در این رابطه ۱۰ نفر از گردانندگان این قمارخانه بزرگ در یکی از محلات شمال تهران دستگیر شدند.

سرهنگ میرزایی با بیان اینکه افراد برای شرکت در هر جلسه قمارشان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به عنوان ورودی پرداخت می‌کردند، بیان کرد: گردش مالی این مرکز قمار بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: سرکردگان این قمارخانه از اوباش سابقه دار در حوزه ایجاد نزاع و قلدری در ملاء عام هستند که در حال حاضر پرونده این افراد پس از بررسی‌های انتظامی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ قمارخانه فعال در پایتخت شناسایی شده است، اظهار کرد: در راستای برخورد با اینگونه اعمال و شناسایی افراد قمارباز و کسانی که اقدام به برهم زدن نظم اخلاقی جامعه می‌کنند، با هیچ احدی تعارف نداشته و پلیس به عنوان رکن برقراری امنیت در جامعه عملیات‌های خود را در این رابطه اجرا می‌کند.

به گفته سرهنگ میرزایی، شهروندان در صورت در اختیار داشتن مستندات و موضوعات مشابه در خصوص فعالیت قمارخانه‌ها و سایر موضوعات غیر اخلاقی؛ مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت به دغدغه و مشکلات مردم در این زمینه ورود کنیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران