شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داوران

واکنش قاطعانه کمیته داوران به اعتراض ها

موضع قاطعانه کمیته داوران به اعتراض تیم ها: داورها تغییری نمی کنند

بسیاری از تیم ها از جمله استقلال به نحوه چینش داوران لیگ برتر اعتراض کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، چند تیم به چینش داوری در هفته ی بیستم و پنجم لیگ برتر اعتراض کرده اند که یکی از این تیم ها استقلال بوده است.

باشگاه های معترض به فدراسیون فوتبال نامه نوشته اند تا بلکه موفق به تغییر داور بازی های خود شوند اما کمیته داوران خطاب به سازمان لیگ اعلام کرده به هیچ وجه چینش داوری در هفته ی ۲۵ را تغییر نخواهد داد چرا که اگر دست به این کار بزند جابجایی داوران در بازی های تعیین شده بدعت می شود و فردا هر تیمی به موضوع داوری معترض شود انتظار دارد داوران بازی اش را تغییر دهیم و اگر این کار را انجام ندهیم مدعی می شوند چرا در هفته ی ۲۵ام و در پاسخ به اعتراض فلان باشگاه داوران را تغییر دادید.

بنابراین اسامی داوران و کمک داوران هیچ یک از بازی های هفته ی ۲۵ام تغییر نخواهد کرد. نکته ی مهمی که کمیته ی داوران در پاسخ به سازمان لیگ بدان اشاره کرده این بوده که کمیته ی داوران نمی تواند با نظرات باشگاه ها همسو شود و این باشگاه ها هستند که باید با کمیته ی داوران همسو شوند و حتی اگر ذهنیتی دارند آنرا کنار بگذارند. در نهایت اگر کمیته داوران بخواهد بر اساس نظرات داوران چینش داوری را انجام دهد این کار سخت خواهد شد. چرا که هر باشگاه نسبت به چند داور ذهنیت دارد و اساسا این کار اگر در کمیته ی داوران باب شود کارها پیش نخواهد رفت.

اسامی داورانی که برای هفته ی بیست و پنجم لیگ برتر تعیین شده اند از این قرار است با این توضیح که قرار است بازی آلومینیوم اراک در برابر استقلال را مهدی سید علی قضاوت کند.