شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#برگزاری انتخابات#مجلس
حضور وزیر کشور برای بررسی ایرادات در برگزاری انتخابات 1400
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها اعلام کرد:

حضور وزیر کشور برای بررسی ایرادات در برگزاری انتخابات 1400

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه هشتم تیر ماه) این کمیسیون با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور خبر داد.

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برای بررسی ایرادات در برگزاری انتخابات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


به گزارش تسنیم، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه عصر امروز (سه‌شنبه هشتم تیر ماه) این کمیسیون با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور خبر داد.

 

وی در همین راستا افزود: این جلسه در راستای ماموریتی که آقای قالیباف رئیس مجلس در جلسه علنی پارلمان به کمیسیون شوراها برای بررسی ایرادات برگزاری انتخابات (28 خرداد) داده است ، برگزار می‌شود.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه نمایندگان سوالاتی را پیرامون ایرادات و تخلفات احتمالی در برگزاری انتخابات (28 خرداد) دارند، گفت: نبود و و یا کمبود تعرفه در برخی از حوزه‌های انتخابیه،تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و همچنین مشکلات فنی در زمینه برگزاری انتخابات و غیره از جمله سوالاتی است که نمایندگان مطرح کرده اند.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد قرار است گزارشی از جلسه با آقای رحمانی فضلی و رسیدگی و بررسی ایرادات و تخلفات احتمالی در برگزاری انتخابات، تهیه و تدوین شود و به هیئت رئیسه پارلمان ارائه شود.

 

به گزارش تسنیم، کمیسیون اصل نود مجلس نیز از سوی رئیس مجلس ماموریت دارد تا ایرادات و شکایت‌های واصله به کمیسیون درباره برگزاری انتخابات را بررسی کند و گزارش آن را به هیئت رئیسه ارائه کند.