شهر خبر

سگ ولگرد نوزاد را از بیمارستان دزدید و خورد! / عکس

سگ ولگرد نوزاد انسان را از بیمارستانی در هند دزدید و به سرعت به سمت طوله هایش می دود تا آن را به عنوان غذا به انها بدهد.

سگ ولگرد نوزاد را از بیمارستان دزدید و خورد! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تصاویر و ویدئوی جنجالی منتشر شده از سگ ولگردی که یک نوزاد تازه متولد شده را به دهان گرفته و از بیمارستان خارج می شود به سرعت مثل یک ویروس در فضای مجازی منتشر شد ، این سگ نوزاد انسان را به عنوان غذا برای طوله هایش برد.

صحنه وحشتناکی که تصاویر آن را مشاهده می کنید مربوط به خبر جنجالی است که به سرعت در خبرگزاری ها منتشر شد ، سگ ولگرد نوزاد انسان را از بیمارستانی در هند دزدید و به سرعت به سمت طوله هایش می دود تا آن را به عنوان غذا به انها بدهد.

خبرگزاری های محلی بیان کرده اند که روشن نیست این نوزاد زنده است یا مرده و یا حتی اینکه حمله سگ او را کشته است و یا قبلا مرده بود.رهگذران با گوشی موبایل خود بخش هایی از این ماجرا را فیلمبرداری کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

فردی که فیلمبرداری می کند نوشت :جرات نکردم نوزاد را از چنگ سگ نجات دهم فقط او را تعقیب کردم و از طرفی با پلیس تماس گرفتم تا خود را به محل برسانند اما متاسفانه پلیس هم نتوانست کاری انجام دهد چرا که تا قبل از رسیدن آنها طوله های سگ ولگرد شروع به خوردن گوشت تن نوزاد کرده بودند.

سگ-نوزاد