شهر خبر

خلیفه اصل: مشکلات مالی باعث شد استقلال خوزستان نتیجه نگیرد/ مدعیان متمول به رقبای سایر بالانشینان پاداش می‌دهند


خلیفه اصل: مشکلات مالی باعث شد استقلال خوزستان نتیجه نگیرد/ مدعیان متمول به رقبای سایر بالانشینان پاداش می‌دهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، مشکلات مالی را دلیل اصلی نزول این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال عنوان کرد.

امیر خلیفه اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره کمرنگ شدن شانس صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما به امید زنده‌ایم و تلاش می‌کنیم با پیروزی در سه بازی آینده، 55 امتیازی شویم. البته باید منتظر نتایج رقبای خود هم باشیم. متأسفانه اتفاقاتی افتاد که خوشایند تیم ما نبود. ما مشکلات عدیده مالی داریم که باعث شد نتایج خوبی نگیریم.

«اگر بیشتر حمایت می‌شدیم و این مشکلات در باشگاه ایجاد نمی‌شد، می‌توانستیم یکی از صعودکنندگان به لیگ برتر باشیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تاکنون تنها 50 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و زمانی که نیاز به پشتیبانی داشتیم، از ما حمایت نشد. اگر این اتفاق رخ می‌داد، تمرکز بازیکنان بالا می‌رفت و از فرصت‌های گلزنی خود بهتر استفاده می‌کردیم. اشتباهات داوری هم به ضرر ما اتفاق افتاد و اگر این شرایط به سود استقلال خوزستان بود، جزو سه تیم اول جدول بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به عملکرد درخشان شاگردانش در نیم‌فصل اول لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: ما قهرمانی نیم‌فصل را در دقایق پایانی از دست دادیم. با این حال اتفاقاتی افتاد که ما را به رده‌های میانی جدول رساند و به مسائل حاشیه‌ای، فنی، مدیریتی و عمدتاً مالی مربوط می‌شد. اگر کمی خوش‌اقبال بودیم، اتفاقات خوبی به سود خود رقم می‌زدیم. بازیکنان استقلال خوزستان با شرافت بازی کردند و مشکلات را برای مسابقه از یاد می‌بردند، اما مشکلات مالی تمرکز آنها را به هم زد.

خلیفه اصل درباره صحبت‌هایی مبنی بر تماس مربیان تیم‌های لیگ یکی با بازیکنان سایر تیم‌ها برای وسوسه کردن آنها به تسنیم گفت: در این باره چیزی نشنیدم، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من یک مربی جوان هستم و تلاش می‌کنم وارد این مسائل نشوم، اما تیم‌هایی که بضاعت مالی خوبی دارند، برای حریفان سایر مدعیان پاداش تعیین می‌کنند که فکر نمی‌کنم درست باشد. میانگین قرارداد بازیکنان ما صد میلیون تومان است و باشگاه‌هایی چون استقلال خوزستان نمی‌توانند پاداش بدهند.

وی در ادامه بیان کرد: حرف و حدیث‌هایی درباره گل ریحان وجود داشت، اما بازی مقابل این تیم یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما بود و بازیکنان رقیب، شرافت فوتبال را حفظ کردند. برخی مدیران برنامه با بازیکنان ما صحبت می‌کنند و تمرکز آنها را بر هم می‌زنند. من مخالف این موضوع نیستم که بازیکنان باید مدیر برنامه داشته باشند و قرارداد خوب ببندند، اما صحبت کردن با آنها درباره پیشنهادهای سایر تیم‌ها، آن هم در آستانه بازی درست نیست.

انتهای پیام/