شهر خبر

ادعای تند ستاره پرسپولیس : اول استقلالی ها قراردادشان را منتشر کنند

سعید آقایی : اگر یک بازیکن استقلال قراردادش منتشر شد من به عنوان اولین بازیکن پرسپولیس کل قراردادم را رسانه‌ای خواهم کرد

ادعای جنجالی سعید آقایی درباره استقلالی ها

موضوع قراردادهای سرخابی ها بحث برانگیز شده است. سعید آقایی ادعا می کند اول استقلالی ها باید قراردادشان را رسانه ای کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سعید آقایی مدافع چپ‌پای پرسپولیس می‌گوید آنقدر تلاش می‌کنم که بالاخره کادر فنی تیم ملی مرا ببیند و به تیم ملی دعوت شوم.

تا قبل از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا سعید آقایی یکی از بهترین‌های پرسپولیس و البته تنها دفاع چپ تخصصی این تیم بود. اما مثبت شدن تست کرونای سعید او را به قرنطینه فرستاد و این بازیکن کل بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست داد. بعد از بازگشت پرسپولیس از هند و منفی شدن تست کرونای سعید، او توانست مجوز حضور در تمرینات را دریافت کند ولی به دلیل ناآماده بودن چند بازی تیمش را از دست داد. آقایی در چند دیدار اخیر پرسپولیس بعد از مصدومیت وحید امیری و البته رسیدن خودش به آمادگی مطلوب دوباره به ترکیب اصلی سرخ پوشان برگشت و نمایش خوبی هم داشت. با سعید آقایی در خصوص شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس، قهرمانی سوپرجام، رقابت حساس با سپاهان، شائبه حمایت‌های بیرونی از پرسپولیس و البته انتشار قراردادش گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از بازی با مس رفسنجان شروع کنیم، پیروزی سختی بدست آوردید.

اول باید بگویم بازی در چمن مصنوعی واقعا سخت است و این موضوع در بازی کاملا به چشم می‌آمد.دو تیم نمی‌توانستند کارهای تاکتیکی را انجام دهند چون زمین خیلی سفت بود. با این حال خداراشکر باهوش عمل کردیم و توانستیم به گل برسیم و ۳ امتیاز بسیار مهم این دیدار را کسب کنیم.

بعضی‌ها معتقد بودند گل عبدی به مس هند بود. نظر خودت چیست؟

نه اصلا هند نبود و گل مهدی کاملا صحیح بود. چون دست عبدی باز بود در تصویر اول خیلی‌ها فکر کردند توپ به دست مهدی برخورد کرده ولی خودم در زمین که بودم دیدم هیچ خطایی اتفاق نیفتاد. ضمن اینکه بعدا یک فیلم از پشت دروازه منتشر شد که دقیقا نشان می‌دهد توپ هیچ برخوردی با دست عبدی نداشته است.

با توجه تساوی سپاهان مقابل فولاد و اختلاف دو امتیازی به نظر پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی در این فصل دارد. اینطور نیست؟

واقعیت این است که ما اصلا به نتایج سایر تیم‌ها به خصوص سپاهان نگاه نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است. هنوز چند بازی تا پایان فصل باقی مانده و هیچ چیز مشخص نیست. ما باید خیلی باهوش کار کنیم تا با پیروزی در دیدارهای پیش رو بتوانیم قهرمان شویم.

چقدر به قهرمانی در این فصل امیدواری؟

من روز اول که به پرسپولیس آمدم هدفم کسب عنوان قهرمانی با این تیم بود. قطعا به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم و هرچه داریم می‌گذاریم تا در انتهای فصل بتوانیم جام قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم. تیم ما در چهار فصل اخیر قهرمان شده و امیدوارم امسال پنجمین قهرمانی متوالی را هم کسب کنیم .

اولین قهرمانی ات در پرسپولیس را در بازی سوپرجام بدست آوردی؛ در این خصوص هم صحبت کن.

جام گرفتن و قهرمانی در پرسپولیس تبدیل به عادت شده و چیزی جز قهرمانی تیم ما را راضی نمی‌کند. خوشحالم توانستم اولین جام قهرمانی خودم در پرسپولیس را بدست بیاورم امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانم به همراه پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی بشوم.

چند وقتی به خاطر ابتلا به کرونا غایب بودی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادی. الان وضعیت خودت چطور است؟

واقعا روزهای سختی بود ولی خداراشکر تمام شد و الان با قدرت در خدمت پرسپولیس هستم. شاید باورتان نشود ولی هم ریه‌هایم درگیر شد و هم به شدت ضعیف شدم. ۷ کیلو در این مدت کم کردم و حتی نمی‌توانستم چند روز بعد از منفی شدن تستم یک تمرین ساده را انجام دهم. امیدوارم برای هیچکس این اتفاقات رخ ندهد و هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس راحت شویم. ضمن اینکه فراموش نکنید تیم ما بیشترین ضرر را از کرونا متحمل شد.

چطور؟

پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران و آسیا ست و همیشه بیشترین تماشاگر را در ورزشگاه داشتیم. استادیوم خالی از تماشاگر بیشترین ضربه را به ما زد و ما نمی‌توانیم هواداران پر شور خودمان را کنارمان داشته باشیم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد از فصل آینده هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند چون حضور آن‌ها جذابیت بازی‌ها را بالا خواهد برد.

انصافا هم در غیاب تو وحید امیری عملکرد عالی داشت قبول داری؟

وحید که فوق العاده است و هرجا بازی کند بهترین عملکرد را دارد. امیدوارم هرچه زودتر مصدومیتش تمام شود و به تیم برگردد. نمی‌خواهم شعار بدهم ولی واقعا در تیم ما هرکسی بازی کند با تمام وجودش کار می‌کند. اصلا مهم نیست من بازی کنم، وحید یا علی شجاعی بازی کنند؛ تنها چیزی که اهمییت دارد موفقیت پرسپولیس است.

یادم می‌آید وقتی به پرسپولیس آمدی گفتی هدفت رسیدن دوباره به تیم ملی است ولی این اتفاق رخ نداد. نظرت در این رابطه چیست؟

بله دقیقا همینطور است و یکی از اهداف اصلی من رسیدن به تیم ملی بود. به نظرم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل قبل که به فینال رسیدیم و یا دذیدارهای لیگ برتر عملکرد خوبی داشتم ولی خب تصمیم کادر فنی تیم ملی این بود که من دعوت نشوم. الان هم نا امید نمی‌شوم و با تمام وجود تلاش می‌کنم و می‌جنگم تا سرمربی تیم ملی مرا ببیند و دوباره افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را بدست بیاورم. اگر هم به تیم ملی دعوت نشدم که برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به جام جهانی صعود کند.

سیدجلال حسینی چند وقت قبل گفت بازیکنان پرسپولیس حاضرند در صورت انتشار قرارداد بازیکنان استقلال قرارداد آن‌ها هم رسانه‌ای شود. نظر تو در این رابطه چیست؟

دقیقا سید حرف درستی زد. من همینجا اعلام می‌کنم اگر یک بازیکن استقلال قراردادش منتشر شد من به عنوان اولین بازیکن پرسپولیس کل قراردادم را رسانه‌ای خواهم کرد. خیلی‌ها فکر می‌کنند چون بازیکنان پرسپولیس حرف نمی‌زنند آن‌ها مشکلی ندارند. در صورتی که اصلا اینطور نیست و ما هم مشکلات خودمان را داریم. شک نکنید بازیکنان پرسپولیس حاضرند قراردادشان را منتشر کنند به شرطی که استقلالی‌ها هم این کار را انجام دهند. می‌خواهم یک موضوعی را بگویم که شاید تا حالا آن را نگفتم.

بفرمایید…

من خودم وقتی از سپاهان جداشدم هم پیشنهاد تمدید قرارداد داشتم و هم از چند تیم مطرح لیگ برتری پیشنهادی داشتم که پولی که به من می‌دادند ۷۰ % از مبلغ قراردادم با پرسپولیس بیشتر بود. اگر به آن پیشنهادات جواب مثبت می‌دادم پول بسیار بیشتری نسبت به پرسپولیس گیرم می‌آمد ولی این کار را نکردم چون دلم می‌خواست برای پرسپولیس بازی کنم. به جرات می‌گویم بازیکنان پرسپولیس برای پول در این تیم بازی نمی‌کنند چون اگر هدفشان مسائل مالی بود. پیشنهادات به مراتب بهتری داشتند و دارند.

حتما شنیدی که بعضی از تیم‌های دیگر می‌گویند موفقیت‌های پرسپولیس به دلیل حمایت‌های وزیر ورزش است.

ما به این صحبت‌ها توجه نداریم. تیم ما حرفش را در زمین می‌زند و نیازی به حمایت ندارد. آنهایی که این صحبت‌ها را می‌کنند بهتر است روی تیم خودشان تمرکز کنند تا بتوانند نتایج خوبی بگیرند و شرمنده هوادارانشان نشوند. تیمی که در این چند سال اکثر جام‌ها را بدست آورده و بیشترین ملی پوش را دارد حتما تیم با کیفیتی است و باید به این تیم احترام بگذارند.

در جام حذفی باید به مصاف استقلال بروید این دیدار را چطور می‌بینی؟

قبل از آن بازی چند بازی دیگر در پیش داریم که نتیجه گرفتن در آن بازی‌ها خیلی برای ما مهم است. به وقتش به دربی هم فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با یردن استقلال به مرحله بعد صعود کنیم.

این هفته در لیگ هم باید با گل گهر دیدار کنید.

همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و محکوم به برد هستیم. گل گهر هم تیم قابل احترامی است ولی ما فقط به بردن در این بازی فکر می‌کنیم و امیدوارم ۳ امتیاز را بگیریم.

منبع: خبر ورزشی