شهر خبر

کنایه سنگین ستاره پرسپولیس به استقلالی ها

مهدی ترابی : مشکلات ما بیشتر از استقلال است اما آن را فریاد نمی زنیم

مهدی ترابی در خصوص اعتراض استقلالی ها گفت : مشکلات ما بیشتر از استقلال است اما آن را فریاد نمی زنیم و برای هواداران مان تلاش می کنیم.

مهدی ترابی در خصوص اعتراض استقلالی ها گفت : مشکلات ما بیشتر از استقلال است اما آن را فریاد نمی زنیم و برای هواداران مان تلاش می کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی بعد از حضور کوتاه مدت در قطر به ایران برگشت و بدون شک یکی از مهره‌های تاثیر گذار پرسپولیس محسوب می‌شود. او در این تیم پرستاره نقش مهمی دارد و طبیعتا در چند بازی مانده تا پایان فصل هم می‌تواند عنصری تاثیر گذار در راه قهرمانی باشد. ترابی در مورد وضعیت پرسپولیس، شانس قهرمانی و شرایطی که خودش در این تیم دارد پاسخ داده است که بخش‌های مهم این اظهارات را در زیر می‌خوانید:

* اگر تیمی بخواهد نسبت به داوری معترض باشد آن تیم پرسپولیس است. مس باید به خاطر خطای مدافع این تیم روی مغانلو ده نفره می‌شد. اگر این خطا درون محوطه بود و برای ما پنالتی گرفته می‌شد قطعا ماجرا فرق می‌کرد. داور پشت محوطه خطا گرفت و باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد ولی نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی نگرفت.

* سپاهان یک تیم خوب و با کیفیت است و سابقه چند قهرمانی دارد ولی ماهم پرسپولیسیم و چهار فصل پیاپی قهرمان شدیم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی مهم است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم که در نهایت در بازی‌های باقی‌مانده بهترین عملکرد ممکن را داشته و با کسب نتایج لازم پنجمین قهرمانی را به دست آوریم.

* ما قبل از بازی با استقلال در جام حذفی اگر اشتباه نکنم باید مقابل گل‌گهر، فولاد و آلومینیوم قرار بگیریم. تمام تمرکز ما به این سه مسابقه معطوف است که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و در صدر جدول بمانیم. برای بازی با استقلال به اندازه کافی فرصت برای صحبت کردن وجود دارد

* مشکلات ما از استقلال بیشتر است و تصوری که بازیکنان این تیم دارند درست نیست. ما هم مشکل داریم ولی فریاد نمی‌زنیم، فکر می‌کنم مطرح کردن برخی مسائل در شان فوتبال ما نیست. ما می‌دانیم هواداران پرسپولیس چشم انتظار نتایج خوب هستند تا حداقل چند ساعت خوشحال باشند.

* دراگان اسکوچیچ از لحاظ فنی کار بلد است و بی حاشیه کارش را انجام داد. اسکوچیچ شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد و وضعیت همه بازیکنان را به شکل مجزا پی‌گیری می‌کند. این یک نکته مثبت محسوب می‌شود. معتقدم با او می‌توانیم به جام جهانی قطر صعود کنیم.

* من معتقدم که اسکوچیچ به خوبی امتحانش را پس داده و عملکرد خود را نشان داد. الان فرصتی برای آزمون و خطا نیست و فکر می‌کنم تیم ملی باید اسکوچیچ را حفظ کند. ما پس از سال‌ها بحرین و عراق را شکست دادیم و عملکرد ایران در منامه خوب بود. امیدوارم در نهایت سربلند بیرون آمده و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.