شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#منصوریان#غایب

غایب بزرگ استقلال مقابل تیم علیرضا منصوریان مشخص شد !

وریا غفوری غایب احتمالی و بزرگ استقلال مقابل آلومینیوم اراک

وریا غفوری ، ستاره تیم استقلال از سوی AFC جریمه شد و دلیل آن هم این بود که پس از دیدار با الشرطه در انتقاد به فشردگی مسابقات گفته بود که بازیکنان برده نیستند.

مصدومیت وریا غفوری احتمال غیبت دوباره کاپیتان استقلال در بازی مقابل آلومینیوم اراک را افزایش داده است و به نظر می رسد غفوری غایب بزرگ آبی ها در این دیدار باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان استقلال به احتمال فراوان مقابل آلومینیوم اراک هم بازی نخواهد کرد.

وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلال در مسابقه این تیم مقابل پدیده مشهد دچار آسیب دیدگی شد و در بین دو نیمه زمین بازی را ترک کرد. مصدومیت غفوری به حدی بود که او به بازی با گل‌گهر سیرجان هم نرسید و ضمن غیبت در لیست تیم از روی سکوها نظاره گر مسابقه شد.

حالا در فاصله ۳ روز تا دیدار استقلال و آلومینیوم وضعیت غفوری برای مسابقه حساس روز پنجشنبه نیز مشخص نیست. غفوری این روزها زیر نظر کادر پزشکی آبی ها تمرینات اختصاصی اش را جلو می‌برد اما مصدومیت او هنوز بهبود پیدا نکرده است.

مشکل غفوری درد قدیمی‌ای است که او در زانوی خود احساس می‌کند و فعلا در کوران مسابقات دوست ندارد با جراحی مینیسک خود مدتی دور از میادین باشد. با این حال قرار است فردا وضعیت نهایی کاپیتان ابی ها برای مسابقه با آلومینیوم اراک مشخص شود.

غفوری که قطعا علاقه‌مند است در دربی جام حذفی مقابل پرسپولیس بازی کند، درباره مصدومیتش ریسک نخواهد کرد و به همین خاطر احتمال اینکه او تقابل با شاگردان علیرضا منصوریان را از دست بدهد زیاد است.