شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معاون وزیر#جدید#سرمایه‌گذاری

آغاز عملیات ۳۸۰۰ میلیارد ریالی ساخت واحدهای بافندگی و چاپ بافت بلوچ


آغاز عملیات 3800 میلیارد ریالی ساخت واحدهای بافندگی و چاپ بافت بلوچ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدرو از آغاز عملیات اجرایی خط جدید بافندگی و تکمیل خط چاپ و رنگرزی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ با سرمایه‌گذاری سه‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن صالحی‌نیا با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه شناسایی و انتخاب پیمانکار، تحویل محل اجرای پروژه انجام شده است، افزود: پیمانکار عملیات ساخت و آماده‌سازی محوطه واحد بافندگی را آغاز کرده است. برآورد ساخت و آماده سازی سالن بافندگی نزدیک به 800 میلیارد ریال است.

صالحی‌نیا با اشاره به اینکه مذاکرات با تامین‌کنندگان معتبر و جهانی ماشین‌آلات بافندگی و خط چاپ با کیفیت بالا و مجهز به فناوری روز جهان انجام شده است، تصریح‌کرد: برآورد هزینه تامین ماشین آلات طرح معادل 10 میلیون یورو است که در مجموع معادل ارزش ریالی روز سرمایه گذاری این طرح توسعه ای در منطقه محروم ایرانشهر حدود سه‌هزار و 800 میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

خط جدید بافندگی و تکمیل خط چاپ و رنگرزی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ظرفیت تولید 18 میلیون متر مربع انواع پارچه تترون و ملحفه‌ای در سال را دارد و قرار است طبق برنامه در مدت 18 ماه ساخته شود.میزان اشتغالی‌زایی این طرح حدود 300 نفر است.

واحد ریسندگی شرکت بافت بلوچ با ظرفیت تولید 15 تن انواع نخ در تیر ماه سال گذشته با دستور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری رسیده بود.

 انتهای پیام/