شهر خبر

بازدید اعضای کمیسیون امنیت مجلس از پدافند هوایی ارتش


بازدید اعضای کمیسیون امنیت مجلس از پدافند هوایی ارتش

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از پدافند هوایی ارتش خبر داد.

محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بازدید امروز صبح اعضای این کمیسیون از یکی از مراکز عمده فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون همچنین نشست مشترکی با فرماندهان این مرکز داشند و در جریان توانمندی موجود و ظرفیت توسعه نیروی پدافند هوایی قرار گرفتند.

نماینده مشکین‌شهر در مجلس تصریح کرد: در ادامه این نشست گزارش مفصلی از قابلیت‌های دفاعی سامانه‌های پدافند هوایی کشور در زمینه رهگیری، درگیری، جنگ الکترونیک و سامانه فرماندهی کنترل ارائه شد. شرایط موجود نشان می دهد با وجود تحریم و تنگناهای مالی کشور در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری یافته و از منظر کیفی و کمی ارتقاء پیدا کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس عنوان کرد: اقدامات ارتش در عرصه پدافند هوایی که خط مقدم دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است قطعا یک اقدام انقلابی و جهادی است که فرزندان برومند این مرز و بوم با توکل به خدا و تلاش و تدبیر و تحقیق کسب کرده‌اند.

عباس‌زاده مشکینی اظهار داشت: در ادامه این نشست پیرامون مسائل و مشکلات و نیازهای مالی پدافند هوایی بحث و بررسی‌های انجام  شد.

انتهای پیام/