شهر خبر

عباس‌زاده مشکینی:

ایران با وجود تحریم در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری داشته است

ایران با وجود تحریم در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری داشته است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از یکی از مراکز عمده فرماندهی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم، کشور در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری یافته است.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه کاری امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی،گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز از یکی از مراکز عمده فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش بازدید کردند.

وی بیان کرد: در حاشیه این بازدید، نشست مشترکی با فرماندهان این مرکز برگزار شد و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان توانمندی موجود و ظرفیت توسعه نیروی پدافند هوایی قرار گرفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در ادامه این نشست، گزارش مفصلی از قابلیت های دفاعی سامانه های پدافند هوایی کشور در زمینه رهگیری، درگیری، جنگ الکترونیک و سامانه فرماندهی کنترل ارائه شد.

عباس‌زاده مشکینی اظهار داشت: شرایط موجود نشان می دهد با وجود تحریم و تنگناهای مالی، کشور در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری یافته و از منظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت: اقدامات ارتش در عرصه پدافند هوایی که خط مقدم دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است، قطعا یک اقدام انقلابی و جهادی است که فرزندان برومند این مرز و بوم با توکل به خدا، تلاش، تدبیر و تحقیق کسب کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در ادامه این نشست، پیرامون مسائل، مشکلات و نیازهای مالی پدافند هوایی بحث و بررسی شد.