شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

سرپرست آلومینیوم: اعتراض استقلال فرار رو به جلو است/ نتیجه بازی رفت با اشتباه داوری رقم خورد


سرپرست آلومینیوم: اعتراض استقلال فرار رو به جلو است/ نتیجه بازی رفت با اشتباه داوری رقم خورد

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اعتراض باشگاه استقلال به انتخاب داور تقابل دو تیم را فرار رو به جلو خواند.

حمیدرضا امیدوار درباره شرایط آلومینیوم اراک در آستانه دیدار روز پنجشنبه با استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مقابل ذوب‌آهن عملکرد خیلی خوبی داشتیم و بازی در دقیقه 83 مساوی شد. می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. برنامه لیگ برتر فشرده است، اما با برنامه‌ریزی منصوریان و کادر فنی تلاش می‌کنیم بازیکنان را در شرایط بازی نگه داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به انتخاب مهدی سیدعلی به‌عنوان داور دیدار با آلومینیوم اراک عنوان کرد: دیدار رفت به شهادت کارشناسان فنی و داوری، با اشتباهات داوری همراه بود و نتیجه بازی روی همین اشتباهات رقم خورد. نمی‌دانم باشگاه استقلال به چه چیزی اعتراض کرده، اما حواس ما باید به بازی و مسائل فنی باشد.

سرپرست آلومینیوم اراک اظهار داشت: اینکه از الان بخواهیم درباره داوری صحبت کنیم و این موضوع را بهانه قرار دهیم، فرار رو به جلو است. ما تلاش می‌کنیم و با زحمت بازیکنان و مربیان نتیجه می‌گیریم. با این حال اشتباهات داوری در بسیاری از دیدارها، از جمله بازی رفت مقابل استقلال باعث شد نتیجه خوبی کسب نکنیم. شاید اگر داوری به ضرر ما نبود، تیم اول جدول بودیم.

امیدوار در مورد نور ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خاطرنشان کرد: این موضوع حل شد و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/