شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#یورو#اسپانیا

یورو ۲۰۲۰| تماس انریکه با پلیس برای رسیدگی به تهدیدها علیه موراتا


یورو 2020| تماس انریکه با پلیس برای رسیدگی به تهدیدها علیه موراتا

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حمایت از مهاجم تیمش که از سوی هواداران افراطی این تیم تهدید شده از پلیس کمک خواست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه عده‌ای از هواداران تیم ملی اسپانیا، مهاجم نوک این تیم آلوارو موراتا را به خاطر عملکرد ضعیف و فرصت‌سوزی‌هایش در سه بازی مرحله گروهی این تیم در یورو 2020 تهدید کردند، لوئیس انریکه سرمربی ماتادورها برای پیگیری این قضیه از پلیس کمک خواست. در حالی که عده‌ای از هواداران موراتا را به خاطر عملکردش مورد انتقاد قرارداده‌اند، برخی دیگر پا را فراتر گذاشته و او و اعضای خانواده‌اش را تهدید کرده‌اند و حتی برخی دیگر به شیوه‌ای وقیحانه برای فرزندان خردسال او آرزوی مرگ و ناخوشی کرده‌اند.

لوئیس انریکه که تیمش امشب (یکشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 با کرواسی روبرو می‌شود، گفت: وضعیت درباره موراتا آنقدر جدی شده که من همه چیز را به پلیس سپرده‌ام. چیزی که من اینجا درباره این موضوع می‌گویم، مهم نیست. یکسری چیزها باید از پایه و اساس درست شوند.

موراتا پس از بازی اخیر تیم ملی اسپانیا ضمن اعتراف به اینکه از برخی مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد، گفت که در شبکه‌های اجتماعی تهدیدهای زیادی دریافت کرده است. او گفت: من درک می‌کنم که شما از من به خاطر گل نزدن انتقاد کنید اما مردم هم باید خودشان را جای من بگذارند تا ببینند که تهدید شدن و اینکه به آنها گفته شوند فرزندان‌شان بمیرند، چه حسی دارد. همین آدم‌ها وقتی که برای من تراژدی رخ دهد، خواهند گفت که من آدم خوبی بوده‌ام.

انتهای پیام/