شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال 2019#دلار#میلیون دلار#اکران فیلم#کرونا

سریع و خشن عنوان بزرگترین فروش هفته اول را از سال ۲۰۱۹ کسب کرد/ ۷۰ میلیون دلار تنها در یک هفته+جدول فروش


سریع و خشن عنوان بزرگترین فروش هفته اول را از سال 2019 کسب کرد/ 70 میلیون دلار تنها در یک هفته+جدول فروش

قسمت نهم سریع و خشن نه تنها عنوان بزرگترین فروش افتتاحیه را در دوران همه‌گیری کرونا بلکه از سال ۲۰۱۹ و اکران فیلم جنگ ستارگان کسب کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، سرانجام بعد از وقفه‌هایی که در اکران فیلم F9‌ ایجاد شده بود، این فیلم در هفته اول فروش خود در هفته گذشته توانست از اکران در  4 هزار و 179 سینما 70 میلیون دلار فروش داشته باشد. این بزرگترین شروع فروش یک فیلم در آمریکا، نه فقط از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا بلکه از سال 2019 و اکران فیلم «جنگ ستارگان: ظهور Skywalker» است.

این فیلم امید تازه‌ای برای احیای گیشه در آمریکا است. فیلم قبلی که توانسته بود گیشه را تکان بدهد، «یک مکان ساکت 2» بود که در هفته اول بیش از  48 میلیون دلار فروش داشت.

60درصد تماشاگران این فیلم مرد بودند و بیش از 51درصد زیر 25 سال سن داشتند. F9‌ در کشوهای خارجی نیز بیش از 300 میلیون دلار فروش داشته است.

سینما , فیلم , باکس آفیس ,

جدول باکس آفیس آمریکا

قسمت دوم یک مکان ساکت نیز در هفته‌ای که گذشت 6 میلیون و 200 هزار دلار فروش کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. بعد از پنج هفته این فیلم ترسناک 136 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم اکشن و کمدی «محافظ همسر هیتمن» در جایگاه سوم با 4 میلیون و 800 هزار دلار قرار دارد و در مجموع بیش از 25 میلیون دلار فروخته است.

پیتر خرگوشه دو نیز 4 میلیون و 800 هزار دلار فروش داشته و در مجموع توانسته نزدیک به 29 میلیون دلار بفروشد. فروش جهانی این فیلم نیز از مرز 100 میلیون دلار گذشته است.

در جایگاه بعدی فیلم «کروئلا» با 3 میلیون و 700 هزار دلار قرار دارد. این فیلم اکشن و کمدی با بازی اما استون در مجموع 71 میلیون دلار در آمریکا و 183 میلیون دلار در جهان فروش داشته است.

اگرچه که F9 راه فروش قدرتمند فصل اکران تابستان را برای فیلم‌هایی مانند بیوه سیاه و جوخه انتحار هموار کرده است اما تحلیلگران باکس آفیس انتظار ندارند که گیشه سینماهای آمریکا بتواند به قدرت سابق خود به طور کامل بازگردد.

انتهای پیام/