شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کتاب

با طعم کتاب؛

آغاز مجدد «قرار سه‌شنبه‌ها» در خانه شهیدان زین‌الدین

آغاز مجدد «قرار سه‌شنبه‌ها» با طعم کتاب در خانه شهیدان زین‌الدین

ویژه برنامه «قرار سه‌شنبه‌ها» با محوریت کتاب و نشست نویسندگان توسط انتشارات شهیدکاظمی از ابتدای تیرماه 1400 درخانه شهیدان زین‌الدین برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۴۰۰ عنوان در حوزه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی فعال است، در سال گذشته ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «قرار سه‌شنبه‌ها» با محوریت کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا کرد که با استقبال خوب اهالی کتاب رو به رو شد و تأثیر به‌سزایی در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه داشت.

با شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه در اواخر سال ۱۳۹۸ به کار خود پایان داد و هم اکنون بعد از یک سال و اندی  با برنامه‌ریزی جدی‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده  است. این برنامه که هر هفته میزبان یک نویسنده، یک کارشناس کتاب و یک میهمان ویژه مرتبط با برنامه است با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در خانه شهیدان زین‌الدین که به تازکی ترمیم و در قالب خانه موزه احیا شده است برگزار خواهد شد.

آغاز مجدد «قرار سه‌شنبه‌ها» در خانه شهیدان زین‌الدین

جلسه اول این ویژه برنامه با محوریت سیره و اندیشه استاد علی صفائی حائری (ع.ص) با حضور نویسنده کتاب‌های «ردپای نور»؛ سید عبدالرضا هاشمی‌ارسنجانی(از شاگردان مرحوم علی صفائی)، علی شاملو(فعال فرهنگی و مدیر مجموعه کتابرسان) و جمعی از اهالی فرهنگ در روز سه‌شنبه ۸ تیرماه و در مکان «خانه موزه شهیدان زین‌الدین» واقع در استان قم. خ صفائیه. کوچه۳۰ رأس ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.