شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کتاب

انتشار فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب «بهترین کتاب دفاع‌ مقدس»


انتشار فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب «بهترین کتاب دفاع‌ مقدس»

فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌ مقدس با شعار حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر ویژه سال‌های ۹۷ و ۹۸ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس منتشر شد. این دوره به‌منظور ارزیابی آثار منتشره در حوزه دفاع مقدس، ارج نهادن به تلاش با ارزش و پایدار فعالان عرصه فرهنگ و ادب پایداری و نشر فرهنگ والای دفاع مقدس و مقاومت، توجه به دست‌اندرکاران تولید کتاب‌های با موضوع اقتدار و عزت ملی، تقدیر از پدیدآورندگان آثار (نویسندگان، ناشران و...) و تبیین مباحث نظری ادبیات دفاع مقدس و مقاومت بین‌الملل اسلامی در مقطع سال‌های 1397 و 1398 در سال 1400 برگزار می‌شود.

در این دوره به لحاظ انجام عملی شعار«حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر» انتخاب‌ها با دقت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود و صرفاً آثار ممتاز برگزیده خواهند شد.

ناشران و پدیدآورندگانی که علاقه‌مند به شرکت دادن آثار منتشر شده خود(ویژه سال‌های 97-1398) در این جایزه ادبی هستند، می‌توانند کتاب‌های منتشر شده در موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مقاومت(کودک و نوجوان و بزرگسال) خود را به تعداد دو نسخه آماده‌سازی و تا تاریخ بیستم مردادماه به دبیرخانه انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس(جناب آقایان میرابی و هاشمی) ارسال کنند. 

دبیرخانه این دوره در تهران خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، پلاک چهار، طبقه پنجم، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واقع شده است.

انتهای پیام/