شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معترضان#فلسطین

سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی»:

سرکوب معترضان فلسطینی ناکارآمدی تشکیلات خودگردان را نشان می‎‌دهد

سرکوب معترضان فلسطینی ناکارآمدی تشکیلات خودگردان را نشان می‎‌دهد

سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» در سخنانی تصریح کرد: سرکوب معترضان فلسطینی بیانگر میزان ناکارآمدی تشکیلات خودگردان فلسطین است.

به گزرش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تداوم سرکوب معترضان فلسطینی توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اقدام دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در سرکوب راهپیمایی‌هایی که در محکومیت ترور نزار بنات برگزار شده است میزان شکست و ناکارآمدی این تشکیلات را نشان می‌دهد.

سخنگوی جهاد اسلامی یادآور شد: این یک ننگ برای تشکیلات خودگردان فلسطین است که سلاح خود را به سمت شهروندان فلسطینی نشانه رود اما در مقابله با شهرک‌نشینانِ متجاوز عاجز و ناتوان باشد.

وی اظهار داشت: تشکیلات خودگردان فلسطین به جای تهدید شهروندان فلسطینی و بازداشت فعالان سیاسی و اجتماعی، مقابله با شهرک‌نشینان را که تهدیدی واقعی هستند، در دستور کار خود قرار دهد.

گفتنی است، راهپیمایی‌های مردم فلسطین در محکومیت قتل «نزار بنات» فعال فلسطینی پس از بازداشت توسط تشکیلات خودگردان همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی این تشکیلات اقدام به سرکوب معترضان می‌کنند.