شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#یمن

در ادامه پیشروی‌ها در نبرد با مزدوران سعودی؛

نیروهای یمنی بر رشته‌کوه‌های «الدحیضه» در «الجوف» مسلط شدند

نیروهای یمنی بر رشته‌کوه‌های «الدحیضه» در «الجوف» مسلط شدند

ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه پیشروی های خود در نبرد با مزدوران سعودی در «الجوف» موفق شدند کنترل رشته کوه های «الدحیضه» واقع در این استان را به دست بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله پیشروی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در برابر مزدوران سعودی در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای یمنی دستاورد تازه ای را در استان الجوف محقق ساخته اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش یمن در ادامه پیشروی‌های خود در استان الجوف موفق شدند کنترل رشته کوه‌های الدحیضه واقع در این استان را به دست بگیرند. پیشتر مزدوران سعودی رشته کوه‌های مذکور را تحت محاصره خود درآورده بودند.

این درحالی است که یمنی‌ها روز گذشته نیز دستاوردهای میدانی جدیدی را در استان مأرب محقق ساختند. آنها ضمن پیشروی در محور غربی مأرب بر مناطقی در این استان مسلط شدند.

طبق اعلام رسانه‌های یمنی، در حال حاضر درگیری‌ها عمدتاً در مناطق صرواح، المشجح، البلق و الکسارة واقع در محور غربی مأرب متمرکز هستند. نیروهای یمنی در جریان درگیری‌های اخیر موفق شدند بر مناطقی در «حید البلق» سیطره یابند.

پیشروی‌های ارتش یمن در محور غربی مأرب درحالی است که جنگنده‌های سعودی با بمباران مناطق مختلف در این استان تلاش می‌کنند مانع از تحقق دستاوردهای میدانی توسط ارتش و کمیته‌های مردمی شوند.