شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#نیویورک

در ادامه خشونت های مسلحانه در آمریکا رخ داد؛

تیراندازی به جوان ۲۱ ساله در میدان «تایمز» نیویورک

تیراندازی به جوان ۲۱ ساله در میدان «تایمز» نیویورک

تیراندازی به یک جوان رهگذر در میدان تایمز شهر نیویورک، خشونت عریان ناشی از آزادی حمل سلاح در آمریکا را بار دیگر به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، رهگذر ۲۱ ساله ای که همراه خانواده اش در حال عبور از میدان «تایمز» در شهر «نیویورک» آمریکا بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه کمر زخمی شد.

پلیس شهر نیویورک در تلاش برای یافتن دو مظنون احتمالی این حادثه است. پلیس همچنین یادآوری کرد که این مرد جوان هدف اصلی تیراندازی نبوده چرا که در همان نزدیکی، به دلایلی نامعلوم مشاجره ای بین دو گروه درگرفته بود.

تیراندازی به این مرد جوان در حالی اتفاق می افتد که شهر نیویورک در حال پذیرایی مجدد از توریست ها پس از شروع همه گیری جهانی ویروس کرونا است. این حادثه درست چند متر آن طرف تر از جایی اتفاق افتاد که ماه گذشته، دختر چهار ساله ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.